دبیران ورزش منطقه یک سارى در کلاس ضمن خدمت دکتر سپیده طالبى+تصاویر

ورزش ساری با این دبیران مشتاق به فراگیری اصول روانشناسی روزگاری خوش خواهد داشت. گروهی جوان و همدل درست در مدخل علاقه مندی چهره های مستعد به ورزش آماده اند تا آینده ای نو را برای ورزش مرکز استان ترسیم کنند. به گزارش مازند اسپرت؛کلاس ضمن خدمت دبیران ورزش ناحیه یک ساری فرصت مغتنمی بود […]

ورزش ساری با این دبیران مشتاق به فراگیری اصول روانشناسی روزگاری خوش خواهد داشت. گروهی جوان و همدل درست در مدخل علاقه مندی چهره های مستعد به ورزش آماده اند تا آینده ای نو را برای ورزش مرکز استان ترسیم کنند.

به گزارش مازند اسپرت؛کلاس ضمن خدمت دبیران ورزش ناحیه یک ساری فرصت مغتنمی بود تا کیفیت تجربی و آموزشی مهمترین شور افزایان ورزشی صورت گیرد.

با حضور اسماعیلی کارشناس تربیت بدنی ناحیه یک و جمعی از دبیران این اداره در کانون شهید فهمیده ساری کلاس هوش بدنی و روانشناسی مرتبط با دانش آموزان مدارس ابتدایی و اینکه چگونه یک قهرمان بسازیم، با تدریس دکتر سپیده طالبی برگزار شد.

آنچه از تدریس حرفه ای دکتر طالبی نصیب دبیران شد، شور و شوق و تلاش دبیران برای یافتن قهرمانان شایسته بود که از این پس با آموزه هایی نوین می کوشند تا در رونمایی از چهره های قابل و پرتلاش موفق باشند.

امیدواریم ورزش ساری با این نیروهای کاربلد و آموزش یافته در دست یازیدن به موفقیت هایی پرشکوه موفق باشد.

 

1 1

1 2

1 3

1 4

1 5

1 6

1 7