اعزام شش مربی به دوره بین المللی تیر اندازی با کمان/حضور تنها مربی مازندران در رنکینگ بین المللی کشور تایلند +عکس

اعزام شش مربی از ایران به دوره بین المللی مربیگری به جهت تبادل اطلاعات بین مربیان و آنالیز تکنیکهای تیراندازی با کمان به مدت چهار روز در کشور تایلند  صورت گرفت.   به گزارش مازند اسپرت؛کلاس مربی گری بین المللی توسط مدرسین فدراسیون جهانی به میزبانی کشور تایلند برگزار شد که در این دوره از […]

1 1

اعزام شش مربی از ایران به دوره بین المللی مربیگری به جهت تبادل اطلاعات بین مربیان و آنالیز تکنیکهای تیراندازی با کمان به مدت چهار روز در کشور تایلند  صورت گرفت.  

به گزارش مازند اسپرت؛کلاس مربی گری بین المللی توسط مدرسین فدراسیون جهانی به میزبانی کشور تایلند برگزار شد که در این دوره از کلاس مربیگری ۶  مربی مطرح از ۶ استان برتر کشورمان حضور داشتند.
این دوره بین المللی با شرکت شش مربی از استان های مازندران، تهران، اصفهان ، خراسان شمالی،آذربایجان شرقی و قزوین از ۱۴ تا ۱۷ دستامبر ( ۲۴ الی ۲۷ آذر ۹۵)  در کشور تایلند شهر بانگ کوک  با شرکت کشورهای مختلف  و بنام برگزار گردید.
گفتنی امیر کرجی بانی به عنوان نماینده مازندران از غرب استان بخش خرم آباد تنکابن  دراین دوره از کلاس تبادل اطلاعات مربیگری  برای کسب آنالیز و ارتقا  تکنیکهای تیراندازی با کمان در کشور تایلند حضور یافت .
امیر کرجی بانی بعنوان رئیس هیئت تیروکمان بخش خرم آباد تنکابن پیش از این دارای مدرک  مربیگری درجه ۲  و داوری از فدراسیون تیرو کمان کشور بودند .

 

 

1 2

1 3

1 4