کاپیتان آملی تیم آکادمی کیا :میخواهم در تیم های مطرح اروپایی توپ بزنم

مهرشاد زارع بازیکن و کاپیتان آملی تیم آکادمی کیا گفت :وضعیت من در تیم آکادمی کیا با توجه به لطف خداوند خوب است.   مهرشاد زارع بازیکن و کاپیتان آملی تیم آکادمی کیا در پایان اردوی اوکراین در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازنداسپرت گفت: خداروشکر اردوی خیلی خوبی را در کشور اوکراین به پایان رساندیم. […]

photo 2016 12 17 21 19 59

مهرشاد زارع بازیکن و کاپیتان آملی تیم آکادمی کیا گفت :وضعیت من در تیم آکادمی کیا با توجه به لطف خداوند خوب است.

 

مهرشاد زارع بازیکن و کاپیتان آملی تیم آکادمی کیا در پایان اردوی اوکراین در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازنداسپرت گفت: خداروشکر اردوی خیلی خوبی را در کشور اوکراین به پایان رساندیم. در آنجا با تیم های مطرح اروپایی همچون دیناموکیف و شاختار دونتسک بازی دوستانه ای انجام دادیم که موفق شدیم در هر دو مسابقه به پیروزی برسیم.

وی گفت: وضعیت من در تیم آکادمی کیا با توجه به لطف خداوند خوب است و زیر نظر مربیان زحمتکش و همچنین شخص آقای مهدی مهدوی کیا مشغول به فراگیری فنون روز فوتبال دنیا هستم.

کاپیتان تیم آکادمی کیا درمورد سقف آرزوهایش در فوتبال  افزود: آرزوی هر فوتبالیستی پوشیدن لباس مقدس تیم ملی است و به امید آن روز که به این اتفاق مهم دست پیدا کنم و بتوانم پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را برتن کنم و همچنین در تیم های مطرح اروپایی توپ بزنم.

مهرشاد زارع در پایان گفت: خدا را شاکرم  که به من لطف کرد و توانستم به تیم آکادمی کیا راه پیدا بکنم و این را مدیون تیم فوتبال پرسپولیس آمل و مربی تیم آقای مجید کاویانپور و مسؤلان این تیم هستم که برایم زحمت کشیدند و از آنها تشکر میکنم.

 

 

photo 2016 12 17 21 20 03

photo 2016 12 17 21 19 55