حمایت مربیان و پیشکسوتان فوتبال مازندران از مهندس بهروان همچنان ادامه دارد !

بعد از پست انتقادی امیر بهروان ، بسیاری از مربیان و اهالی فوتبال مازندران در حمایت از مهندس بهروان کمپین حمایتی راه انداختند و به حمایت از مهندس بهروان در اینستاگرام و سایر فضاهای مجازی در آمدند .   متن بیانیه های مربیان و پیشکسوتان مازندرانی را در ادامه مشاهده میکنید ( این پست بروز […]

photo 2016 12 18 20 32 24

بعد از پست انتقادی امیر بهروان ، بسیاری از مربیان و اهالی فوتبال مازندران در حمایت از مهندس بهروان کمپین حمایتی راه انداختند و به حمایت از مهندس بهروان در اینستاگرام و سایر فضاهای مجازی در آمدند .

 

متن بیانیه های مربیان و پیشکسوتان مازندرانی را در ادامه مشاهده میکنید ( این پست بروز رسانی میشود … ) :

photo 2016 12 17 20 40 40

مهدی امیری سوادکوهی ازجوانترین مربی لیگ برترفوتبال :حمایت ازبزرگترین مدیرفوتبالی وبرگزارکننده مسابقات لیگ برترفوتبال ایران رویکرد اصلی هیتهای فوتبال مازندران باشد.

مهدی امیری سوادکوهی در همین راستا با ارسال پیامی برای خبرنگار مازند اسپرت گفت :باتوجه به اینکه روندتوسعه فوتبال دراستان باتدوین وبرنامه های بلندمدت محقق میشود در راس فوتبال مازندران باوجودمهندس بهروان مسیرتوسعه فوتبال تداوم می یابد.

وی افزود :درتوسعه قاعده هرم فوتبال استان امربسیارمهم است که بایدبه ان توجه ویژه داشت ونقش برجسته این مدیرموفق فوتبالی نبایدنادیده گرفته شود
سوادکوهی ادامه داد :اکنون که بعضی ها درفدراسیون فوتبال جایگاه خود را درخطرمیدیدن با بهانه هایی مانند دوشغله بودن و…..با بی مهری ولابی گری ها حتی بدون تقدیر ودرنظرگرفتن سالها خدمات ؛زحمات ایشان را نادیده گرفتن ودر سمت مشاور فدراسیون فوتبال حکمی رو ابلاغ کردند که قطعا حکم ریاست فدراسیون فوتبال شایسته این مدیر مازندرانی بود
مهدی امیری سوادکوهی در ادامه انتقادهایی نیزبه عملکرد هیت فوتبال استان داشت وانها را وارد دانست وافزودن این انتقادها هم بامدیریت وتجربه بالای شخص مهندس بهروان ومهندس خلردی مرتفع خواهدشد.
باتوجه به اینکه فوتبال مازندران در سالهای قبل براساس ظرفیتها وزیرساختهای موجود رشدبه سزایی داشته قطعاموردقبول اهالی فوتبال میباشددرمهمترین مواردمیتوان به هیت فوتبال نمونه کشور،استفاده از داوران وکمک داوران جوان مازندرانی درلیگ برترکشور؛حضورمربیان وبازیکنان مازندرانی درلیگ برتر؛دربحث بازیکنان پایه درتیمهای ملی وحضوردختران درتیمهای ملی فوتسال وفوتبال بازیکنان فوتبال ساحلی وکم شنوایان درتیم ملی و…ازهمه مهمتر برگزاری کلاسهای متعدد مربیگری وداوری درمازندران که بیشترین  سهمیه را درکشور دارا هست.
این مربی باتجربه ادامه داد :امیدوارم باحمایت همه مدیران مربیان و روسای هیتهای فوتبال مازندران ازجناب مهندس بهروان شاهدرشدوشکوفایی فوتبال در استان مازندران باشیم.
مهدی امیری سوادکوهی درخاتمه افزود:هرچند درمازندران فعالیت ندارم اما همیشه افتخارمیکنم به مازندرانی وسوادکوهی بودنم وارزوی لیگ برتری شدن نساجی قائمشهروخونه به خونه بابل رادارم.

photo 2016 12 18 20 35 20

محمود تابی پیشکسوت فوتبال بابل :
حقیقت در کتابها نیست و حتی نمی توان آن را در کتاب نگاشت بلکه حقیقت آن چیزی است  که ما می بینیم و آن را احساس می کنیم ، همانطور که می گویند (( فرد والا از فهمیده شدن می ترسد و آنکسی که نمی هراسد خود در حال رنج بردن از خدمت به خلق است …!))  لیک چرا مهندس بهروان از وادی فدراسیون بصورت بداهه خارج شده است ، ما را به سمت و سوی جمله فوقانی رهسپار می کند .
برخلاف خیلی از دوستان هم استانی ام که خروج مهندس بهروان از فدراسیون را با از بین رفتن پایگاه مازندران در فوتبال ایران مقایسه می کنند اعتقاد دارم کسی که هم و غمش فوتبال باشد و استانش یک تیم در بالاترین سطح لیگ ایران هم نداشته باشد پس فرا استانی عمل نموده و دیدگاه ارزشی و خدوم دارد  . موی سپید کرده فوتبال ایران را به بهانه های مفت و میان تهی از سد راه به راحتی بر می دارند و خودشان را دلسوز فوتبال می خوانند در صورتی که دلسوز کسی است که سالها در نظام فوتبال ایران و در بالاترین سطح مدیریتی آن حاضر است اما استانش یک تیم در سطوح بالا ندارد و این یعنی خدمت و کسی که خدوم است از شمال تا جنوب ، از شرق تا غرب ایران را تعظیم می کند و خروج این معظم از فوتبال یعنی سست شدن پایگاه فوتبال نظام مقدس ج.ا.ا .
آیا آقایان می دانند برای نادیده شدن در عملکرد رو به نابودی فوتبال در حال رشد و توسعه ایران آورده اند ؟
چه کسی مسول تذکر دادن به این افراد بی خرد می باشد ؟
بنده به سهم خودم که سالها از خاک فوتبال ایران خورده و از طرف دوستان همشهری ام ( بابل ) حمایت همه جانبه خود را از جناب آقای مهندس غلامرضا بهروان که به حق شناسنامه فوتبال ایران است اعلام نموده و ذره ای هم در این وادی عقب نخواهیم نشست .
به امید روزیکه سست پایه ها خدمتگزاری را ارزش بدانند و بر کرسی های پست و مقام دل نبندند .

با احترام و ارادت
محمود تابی و دوستان
۹۵/۰۹/۲۸

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user9742/news/photo_2016-01-02_15-50-20.jpg

حمایت نادر دستنشان از بهروان :

زمانيكه در هيت رييسه بود و در سازمان ليگ تمامي مسائل و مشكلات بر دوشش بود و در عين حال مسائل مربوط به تيمهاي مازندراني را حل و فصل ميكرد قدرش رانميدانستيم ولي چرا هميشه به افرادي كه داريم  اون حمايت لازم را انجام نميدهيم  بازهم از همتون ممنون كه اكنون اين حركت قشنگ را در جهت حمايت از مهندس بهروان كاردان و با صلاحيت شروع كرده ايد باشد كه نمايندگان محترم مازندراني كه اساس كار دردستان توانمند انهاست پيگير اين حقانيت شوند

photo 2016 12 18 21 29 20

 افشین امیدی :

تئورسين بزرگ و كاربلد فوتبال ايران كه هميشه با نهايت تعهد و خلوص در خدمت خانواده فوتبال بوده و عمر خود را وقف اين رشته كرده وباتلاش و جديت خودنظم و برنامه ريزي را در محور كاري فدراسيون لحاظ كرده،فوتبال ايران مانند بهروان به خودكمتر ديده،جا دارد حمايت همه جانبه خود و أهالي فوتبال ساحلي مازندران را إعلام داشته وخود راباافتخار شاگرد مكتب اين بزرگوار ميدانم …با آرزوي سلامتي و استمرار ايشان در راس فوتبال ايران…يا علي..

photo 2016 12 19 15 56 43

مهدی غلام نیا:

یقیناَ توسعه و پیشرفت امروز در فوتبال مرهون تلاش بی دریغ مسئولین اجرایی خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء این ورزش محبوب و بین المللی قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند. لذا بر خود وظیفه می دانم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق»، از جناب مهندس غلامرضا بهروان که به امر توسعه فوتبال توجه شایانی داشته حمایت نمایم .
صادق ، خادم ، سختکوش ، ایدئولوژیک ، بی ریا ، خوش خلق با عملکردی مثبت و بدون حاشیه از صفات این نیکمرد فوتبال ایران است
به حال این فدراسیون باید گریست که برای لاپوشانی ناعملکردهای خود حذف خالص ترینها را در برنامه خود قرار داده است
اینجا سرزمین وحی الهی است ، اینجا ایران است و هیچ کس تنها نیست حتی تنها ترین فرد ایران نیز همراهی چون خدای تبارک دارد و مهندس بهروان کسی که موی خود را در مدیریت فوتبال سپید کرده و عملکردش چنان خالصانه بوده که هیچکس نگفته بالای چشمش ابروست و او هیچگاه تنها نیست و بعد از خدای تبارک یک کشور را همراه خود دارد و مدیران قلم به دست این را حتما بدانند هیچگاه از  موضع حمایت افرادی صادق چون مهندس بهروان عقب نخواهیم نشست.

photo 2016 12 19 15 59 11

 سعید بسطامی :
با سلام
 این روزها مازندران پایگاه و تکیه گاه بزرگ خود را در فدراسیون از دست داد. کنار گذاشتن بهروان یک سنایور از قبل برنامه ریزی شده ایی بود که از دوره کفاشیان سوئیچ خورد و در دوره تاج اجرا شد…
و پس از اینکه اقایان  جایگاه خود را در فدراسیون پیدا کردند حالا مسئله دو شغله و حضور بازنشستگان را مطرح کردند …
آقایان میدانستند مدیرتر و بهتر از بهروان نخواهند یافت و او پس از اینکه سروسامانی به سازمان لیگ داد حالا…..

این آینده ایی برای هرکدام از کسانیست که در چرخه آقایان حضور ندارند و به نظرشان تاریخ استفاده رساندنشان  تمام شده میباشد..

 تاجائیکه حتی برای جانشین ایشان با عجله و بدون حساب از کسی استفاده کردند که کمترین تجربه را دارد. ….

این اخر احترام گذاشتن به سالها خدمت است..

photo 2016 12 19 16 01 31

کریم محمدی :

فوتبال مازندران پشت توست مهندس  بهروان عزیز

همان فوتبالى كه جورش را كشيدى و هميشه زحمات تيمهاى مازندرانى را در فدراسيون متحمل شديد …

فراموش نكرده و نميكنيم كه در ساختمان سازمان ليگ با همه همولايتى هايت با گويش زيباى مازنى گپ ميزدى …

اینجانب به شخصه و مجموعه دانش فریدونکنار قسمت اعظم موفقیتهای خود را در فوتبال پایه کشور مدیون حمایتها و پشتیبانی شما بوده ایم …

هیچگاه الطاف و فداکاری شما از یاد نخواهد رفت …

باشگاه فرهنگی ورزشی دانش فریدونکنار

 شعبان وفایی نژاد / پیشکسوت ورزش :

 قابل توجه است مهندس بهروان پیشکسوت و صاحب نظر در ورزش به خصوص فوتبال ، منشأ خدمات شایسته ای در فوتبال مازندران / کشورمان وآسیا بوده و نام و یاد او افتخار ورزش استان در مجامع بین المللی محسوب می شود .

صاحب قلم به مدد تجربیات ۴۰ ساله در عرصه خبر و رسانه و همچنین عرصه ورزش که سابقه ۴ دهه قلم فرسایی در مجله کیهان ورزشی و بسیاری از رسانه های مجازی و مکتوب را به عنوان افتخار خود در خدمت به مردم دارم از اولین روزهای تاریخ فوتبال مازندران به همراه استاد عباس ناساری از مسابقات تخت جمشید قبل از انقلاب / جام های قدس ، لیگ آزادگان ، منطقه ای و غیره گزارشات فوتبال را تهیه می کردم و در مسئولیت هایی همچون نایب رئیس هیأت تیراندازی مازندران / عضو هیئت رئیسه جانبازان و معلولین / شمشیربازی / آیکیدو / کشتی استان و ساری ، به عنوان سرباز کوچک در لشگر بزرگ ورزش مازندران ، صراحتاً اعلام می دارم که مهندس غلامرضا بهروان مرد ادب و اخلاق و ارزش در ورزش ، این توفیق را داشته که در فوتبال به بلوغ مدیریتی رسیده و حتی این بلوغ وی بین المللی گردید تا در فوتبال جهان نیز از وی به نیکی یاد کنند .

قابل توجه است مهندس بهروان پیشکسوت و صاحب نظر در ورزش به خصوص فوتبال ، منشأ خدمات شایسته ای در فوتبال مازندران /  کشورمان وآسیا بوده و نام و یاد او افتخار ورزش استان در مجامع بین المللی محسوب می شود .

 در یک کلام می توانیم از مهندس بهروان به عنوان تنها مدیر ورزشی در تشکیلات فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال یاد کرد که در هر حوزه و مسئولیت ورزشی مایه افتخار همه فخرآفرینان ورزشی استان و کشورمان و نماد عزت و اقتدار برای توسعه ورزش است .

اسماعیل اسماعیلی :
ما هرچقدر از خدمات و لطف هاى مهندس بهروان در حق فوتبال مازندران بگوييم كم گفتيم و به نظرم در تجليل و تمجيد از مهندس بهروان خساست بخرج ميدهيم، به شخصه بعنوان كسى كه سكان هدايت نساجى رو در مقاطعى برعهده داشتم، شاهد تلاشهاى كم نظير و غير قابل وصف وى براى تيم مردمى نساجى مازندران بوده ام
اينجانب ضمن اعلان حمايت از ايشان از هرگونه اقدام در جهت پشتيبانى از مرد اول فوتبال مازندران دريغ نخواهم كرد.
اسماعيل اسماعيلى

عزیز تقی زاده :

مهندس بهروان متعلق به استان بزرگ بوده و هست و هیچگاه او را تنها نخواهیم گذاشت سالها در سازمان لیگ مشکلات را صادقانه بدوش کشیدن و جوابگو به تمام مساعل بودن یا مثل بعضیها خنده نشان یا از دسترس خارج بودند تاج بداند مهندس بهروان تنها نبوده و نخواهد بود

 

امید اصغر زاده :

و چه سکوتی در فوتبال کشور حکم فرماست . نه اعتراض تندی ،نه بیانیه دندان شکنی ، و نه صدایی .
ایکاش مثله زمانیکه برای یک برنامه پخش شده در سیما مملکتی را تحت فشار گذاشتند و یا برای محتوای فیلمی جلو اکران آنرا گرفتند و ده ها مورد دیگر ما هم کاری کنیم .نمایندگان و مسولین ما هم تکانی بخودشان بدهند و چه بد سرزمینی است آنجا که دگر پرستی و غریبه نوازی برایش فرهنگ شود و حتی از آنچه دارند حتی ذره ای مراقبت نمی کنند.  وقت اعاده حیثیت است، وقت اثبات حقانیت است و وقت حمایت است.
#بهروان_تنها_نیست

****

و حالا مرد تنهای فوتبال ایرانی بهروان بزرگ
ولی شاگردانت در دیار سرسبز علویان حق به ناحق پایمال شده ات را طلب خواهند کرد بزرگ مرد فوتبال
من هم به نوبه خودم تا آخرین لحظه دست از حمایت نمیکشم.
ارادتمند مهران برزگر

منوچهر رئیسیان :

اقای مهندس بهروان از معدود افرادی میباشند که هم در علم و هم در عمل صاحب اندیشه و مدارج بالایی بوده و بخوبی افکار حسنه خود را چه در اموزش و پرورش و چه در دستگاه تربیت بدنی پیاده نمودند. بدون شک وجود خصائص فوق در مهندس عزیز خاری است بر چشم دشمنان ورزش و فوتبال پاک. به امید سربلندی ورزش مازندران

احسان عزیزی :

واقعا نبود مهندس بهروان در بطن فوتبال اسيب بزرگي به فوتبال كشور هست كه در اينده خواهيم ديد
من از روي تعصب اينو نميگم چون مدت دو سال هست كه هميشه در فدراسيون وسازمان ليگ هستم و ديدم از رييس تا تداركات هر وقتي كه كارشان به بن بست خورد به مهندس مراجعه كردند ووااسفا بر كساني كه بسان ماري بودند كه مهندس در استينش پروراند ولي اين ثابت شده است كه
مرد نكونام نميرد هرگز

عارف محمد خانی :

با سلام خدمت همه بزرگواران …
جای بسی تاسف هست که زحمات چندین ساله و بی دریغ مهندس بهروان در فدراسیون فوتبال، به سادگی نادیده گرفته بشه و به شخصیت ایشون بی احترامی بشه… اونم از طرف کسانی که جایگاه خودشون رو مدیون این مرد پیشکسوت و کار بلد و دلسوز هستند ..
به عنوان عضو کوچک از این گروه، خواهشمندم با تدبیری درست و تصمیمی تاثیر گذار، طوری که آقایون پر ادعای فوتبال مملکت نتوانند راه گریزی از این تصمیم داشته باشند، اتخاذ شود و بتوانیم از حیثیت فوتبال مازندران و نماینده ی کهنه کار و دلسوز این دیار در سطح اول فوتبال مملکت دفاع کرده تا آقایون بدانند که مهندس بهروان تنها نیست …
واقعا نوبت ماست که از ایشون با تمام وجود دفاع کنیم ..
نظرات جالب دوستان مبنی بر کشاندن موضوع به برنامه ۹۰ ایده خوبیست ..
لطفا تمامی دوستان حمایت کنند …
با وجود مهندس بهروان، بر سر فوتبال مازندران و نماینده هایش صدجور بلا می آوردند، چه برسه به اینکه …

لطفا حمایت

1 1

1 2

1 3

1 4

1 5

1 6

1 7

1 8

1 9

1 10

1 11

1 12

1 13

1 14

1 15

000000002056

1 16