خبری خوش برای وزنه بردار جوان مازنی /بهادر مولایی به ورزش حرفه ای باز می گردد!

فرماندار بابلسر گفت : بهادر مولایی وزنه بردار بابلسری که چندی قبل از تیم ملی وزنه برداری حذف شد و از راهیابی به المپیک ریو باز ماند، به ورزش حرفه ای خود باز می گردد.   به گزارش مازنداسپرت، علی اسد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود : روز گذشته مسئولین بابلسر نشست […]

moolaaeiiفرماندار بابلسر گفت : بهادر مولایی وزنه بردار بابلسری که چندی قبل از تیم ملی وزنه برداری حذف شد و از راهیابی به المپیک ریو باز ماند، به ورزش حرفه ای خود باز می گردد.

 

به گزارش مازنداسپرت، علی اسد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود : روز گذشته مسئولین بابلسر نشست بسیار خوبی با رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور داشتند و بسیاری از سوء تفاهم ها رفع شده است.
وی گفت : بعد از اینکه مولایی سلامتیش را به دست بیاورد ، به ورزش حرفه ای باز می گردد و تیم ملی وزنه برداری از این ورزشکار مازندرانی استفاده خواهد کرد.
فرماندار بابلسر همچنین اظهار داشت : زمانی می توانیم به اهداف دولت تدبیر و امید دست یابیم که با وحدت کارها را پیش ببریم و اجازه ندهیم دشمن با استفاده از تفرقه به اهداف شوم خود دست یابد.
وی افزود : این دولت بسیار مصمم است تا با رعایت حقوق شهروندی و در سایه آرامش خدمات ارزشمندی ارائه کند که خوشبختانه به اذعان بسیاری از بزرگان تاکنون توانست به اهدافش دست یابد.
** استقبال از اجرای کنسرت بی حاشیه
امام جمعه بابلسر نیز در این جلسه گفت : موافق اجرای کنسرت در بابلسر هستم و حتی حاضرم خودم و مسئولین ارشد شهرستان نیز در آن شرکت کنند به شرطی که شئونات اسلامی در آن رعایت شود.
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور افزود : اگر در برگزاری کنسرتی شئونات و حجاب اسلامی رعایت شود و به انحراف کشیده نشود ، هیچ ایرادی ندارد که در بابلسر برگزار شود ولی اگر کنسرت بهانه ای برای به انحراف کشیدن و عدم رعایت شئونات اسلامی باشد ، بشدت با آن مخالفم .
وی بیان کرد : در روزهای آینده در بابلسر کنسرتی برگزار می شود که امیدواریم اولین و آخرین نباشد و برگزار کنندگان با رعایت شئونات در شان جمهوری اسلامی ، زمینه را برای برنامه های بعدی مهیا کنند.