پاسخ شقیری به انتقادات افنبرگ

ژردان شقیری، هافبک استوک سیتی، در پاسخ به انتقادات افنبرگ به انتقال شقیری به استوک سیتی، عنوان کرد که افنبرگ از بیکاری چنین صحبت‌هایی می‌کند.   به گزارش “مازنداسپرت“، هافبک سوئیسی با ۱۲ میلیون پوند از اینترمیلان به استوک پیوست و افنبرگ مدعی شد که او تنها برای پول، این باشگاه را به باشگاه‌هایی نظیر […]

ژردان شقیری، هافبک استوک سیتی، در پاسخ به انتقادات افنبرگ به انتقال شقیری به استوک سیتی، عنوان کرد که افنبرگ از بیکاری چنین صحبت‌هایی می‌کند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، هافبک سوئیسی با ۱۲ میلیون پوند از اینترمیلان به استوک پیوست و افنبرگ مدعی شد که او تنها برای پول، این باشگاه را به باشگاه‌هایی نظیر شالکه ترجیح داده است. با این حال، شقیری که احتمالا مقابل تاتنهام اولین بازی اش را انجام خواهد داد، عنوان کرد که این انتقادات تمرکزش را به هم نمی‌زند.

او گفت:” افنبرگ در حال حاضر بیکار است بنابراین می‌تواند صحبت کند. او آزاد است. هر کسی می‌تواند آزادانه صحبت کند ولی نمی‌خواهم راجع به این موضوع صحبتی کنم. من روی کار خودم تمرکز می‌کنم. از حضور در اینجا خوشحالم و نمی‌توانم تا شروع اولین بازی ام صبر کنم. این وظیفه من است و وظیفه من، صحبت کردن راجع به دیگران نیست.”

 

منبع:ورزش۳