فان‌خال: دخیا نمی‌خواهد برای یونایتد بازی کند

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که داوید دخیا نمی‌خواهد تا روشن شدن تکلیف آینده اش در یونایتد، برای این تیم بازی کند.   به گزارش “مازنداسپرت“، دخیا از ابتدای نقل و انتقالات به منچستریونایتد فشار آورده تا به جمع سپیدپوشان مادریدی بپیوندد ولی منچستر مقابل تمایل رئال و پافشاری دخیا، تسلیم نشده است. […]

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که داوید دخیا نمی‌خواهد تا روشن شدن تکلیف آینده اش در یونایتد، برای این تیم بازی کند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، دخیا از ابتدای نقل و انتقالات به منچستریونایتد فشار آورده تا به جمع سپیدپوشان مادریدی بپیوندد ولی منچستر مقابل تمایل رئال و پافشاری دخیا، تسلیم نشده است. آنها با خرید رومرو، دخیا را نیمکت نشین کرده اند و حال فان خال مدعی شد که گلر اسپانیایی نمی‌خواهد برای یونایتد بازی کند.

او گفت:” ما با هم صحبت کردیم و به یک تصمیم مشترک رسیدیم. من دو دستیار دارم که با آنها مشورت کردم. یک مربی دروازه بان هم داریم و تنهایی تصمیم نمی‌گیرم. فرانس هوئک… او با دخیا ملاقاتی داشت و از داوید پرسید که “می‌خواهی بازی کنی ؟” و داوید پاسخ منفی داده است. بنابراین باید تصمیمی بگیرم و کمی زمان می‌برد. او را تحت نظر داریم و او خیلی خوب نبود و دخیا گذشته نیست. او فصل گذشته بهترین بازیکن من بود. به نظر هواداران، در دو فصل اخیر بهترین بازیکن یونایتد بوده است.”

 

منبع:ورزش۳