سعید نجاریان خبر داد: علی ابراهیمی به تیم فوتسال شهروند ساری پیوست

علی ابراهیمی بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با امضای قراداد رسمی به تیم فوتسال شهروند ساری پیوست به گزارش سایت رسمی باشگاه شهروند ساری، سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به کمبود بازیکنی که در دور رفت با آن مواجه شدیم، در تعطیلات نیم فصل با چند بازیکن […]

Copy of Untitled 1علی ابراهیمی بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با امضای قراداد رسمی به تیم فوتسال شهروند ساری پیوست

به گزارش سایت رسمی باشگاه شهروند ساری، سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به کمبود بازیکنی که در دور رفت با آن مواجه شدیم، در تعطیلات نیم فصل با چند بازیکن مذاکراتی داشتیم و پس از جذب یک بازیکن از طرح و توسعه الوند و یک دروازه بان و دو بازیکن بومی دیگر، امروز با علی ابراهیمی نیز به توافق رسیدیم.

وی افزود: ابراهیمی از بازیکنان خوب و با کیفیت فوتسال ماست و سابقه قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام باشگاه های آسیا به همراه تأسیسات دریایی را در کارنامه دارد و قطعاً حضور وی در ترکیب تیم به نتیجه گیری ما کمک شایانی خواهد کرد.

نجاریان اذعان داشت: ما چهار سهمیه لیگ برتری در نقل و انتقالات داشتیم که در ابتدای فصل طاهری و کیایی را از شهید منصوری قرچک و در نقل و انتقالات نیم فصل نیز سعادتی و ابراهیمی را از طرح و توسعه الوند قزوین و مس سونگون به خدمت گرفته ایم. بنابراین خریدهای لیگ برتری ما به پایان رسیده است.

مدیرعامل شهروند ساری با تأکید بر اینکه خریدهای نیم فصل تیمش بر اساس خواسته های کادر فنی بوده خاطرنشان کرد: مطمئن هستم با اضافه شدن این بازیکنان روند خوبی که در نیم فصل اول رقابت های لیگ در پیش گرفته بودیم را ادامه خواهیم داد.

نجاریان در خاتمه به وضعیت تیمش برای شروع نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال اشاره کرد و گفت: الحمدلله تیم در شرایط ایده آلی بسر می برد و برای شروع دور برگشت و مسابقه مقابل حفاری اهواز و کسب اولین سه امتیاز آماده هستیم. مطمئنم در انتهای فصل در بین تیم های بالای جدول حضور خواهیم داشت.