نتایج هفته یازدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور/آتش بازی جوانان ساروی در روز استراحت غول بزرگ لیگ !

هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز پیگیری شد .   به گزارش مازند اسپرت؛هفته یازدهم رقابت های مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد . دیدار های این هفته از رقابت ها که دیروز و امروز برگزار شد ، در آن مازندرانی […]

00lig3هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز پیگیری شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛هفته یازدهم رقابت های مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد . دیدار های این هفته از رقابت ها که دیروز و امروز برگزار شد ، در آن مازندرانی ها برابر حریفانشان صف آرایی کردند .

در یکی از مهمترین دیدار ها ، عصر امروز تیم فوتبال شهدای ساری در دیداری خانگی برابر شمیران قرار گرفت . در این دیدار جذاب و تماشایی جوانان ساروی موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست دهند تا تیم حریف بدون کسب امتیاز ساری را ترک کند .

 در دیگر دیدار ها عصر روز گذشته تیم فوتبال استقلال طبرستان در خانه برابر انتظار بجنورد قرار گرفت. در این دیدار استقلالی ها در پایان ۹۰ دقیقه تلاش موفق نشدند حریف خود را شکست دهند و در نهایت در دیداری پرگل دو تیم به تساوی دو دو رضایت دادند تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

عمران شهرداری نیز در دیداری خانگی برابر کاوه شهرداری ورامین قرار گرفت .تیم سازمان عمران شهرداری ساری که سرمربی خود-سعید بسطامی-را بعلت محرومیت در کنار تیم خود نداشت میزبان کاوه ورامین بود که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش توانست با حساب ۲ بر ۱ به برتری برسد و با ۱۸ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.

گل های سارمان عمران یکی در نیمه اول از روی نقطه پنالتی و گل دوم در نیمه دوم بازی به ثمر رسید. تک گل تیم کاوه ورامین در نیمه دوم به ثمر رسید.

و اما دیدار استقلال لموک قائمشهر و پیروزی گرمسار به دلیل عدم حضور تیم حریف به سود لموکی ها به پایان رسید .

در این هفته از رقابت ها تیم صدرنشین شهدای ماکران میاندرود استراحت داشت.

نتایج مازنی ها در هفته یازدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور :

استقلال طبرستان ۲- ۲ انتظار بجنورد 

عمران شهرداری ساری۲-۱کاوه شهرداری ورامین

استقلال لموک قائمشهر ۳ – ۰ پیروزی گرمسار (عدم حضور تیم گرمسار )

شهدای ساری ۴ – ۱ شمیران