دایی: داور اعصاب بازیکنان ما را به هم ریخت

سرمربی صبا می گوید داور این بازی به گونه ای قضاوت کرد که اعصاب بازیکنان تیمش را به هم ریخت. به گزارش “مازنداسپرت“، علی دایی در کنفرانس پایان بازی تیمش در مقابل گسترش فولاد گفت: نیمه اول بازی را بد شروع کردیم و گسترشی ها بسیار از ما سر تر بودند و می توانستند به […]

سرمربی صبا می گوید داور این بازی به گونه ای قضاوت کرد که اعصاب بازیکنان تیمش را به هم ریخت.

به گزارش “مازنداسپرت“، علی دایی در کنفرانس پایان بازی تیمش در مقابل گسترش فولاد گفت: نیمه اول بازی را بد شروع کردیم و گسترشی ها بسیار از ما سر تر بودند و می توانستند به گل اول بازی برسند. اما برخلاف جهت بازی ما به گل رسیدیم، ما نیمه اول را نباید جلو می افتادیم چون آنها بهتر از ما بودند، اما گل زدیم و فوتبال هم همین است، در نیمه دوم که ما بازی را خوب شروع کردیم داور یک پنالتی برای برای حریف گرفت و تیم ما را به هم ریخت.
وی ادامه داد: داور در این بازی بسیار اعصاب بازیکنان ما را به هم ریخت، من از کمیته داوران خواهش می کنم همه بازی ها را ببینند، متاسفانه ما فقط یک برنامه تلویزیونی داریم که آن هم توپ های داخل محوطه جریمه ها را نشان می دهد.

دایی ادامه داد: در بازی قبلی خوردیم که اصلا خطا نبود و در این بازی نیز گلی دریافت کردیم که اصلا پنالتی نبود. از زمین بازی هم که بیرون می آمدیم دیدیم یک تماشاچی بد و بیراهی گفت و داور بازی ایستاده و به وی جواب می داد، اگر خانزاده با تماشاچی درگیر شد و محروم شد الان بدتر از آن را توسط داور بازی مان دیدیم. من از فدراسیون و کمیته داوران خواهش می کنم بیایند و کار این داور را ببینند و آن را با کار خانزاده مقایسه کنند. در حال حاضر این بازیکن کجاست؟ اگر بازیکن ملی ما با آن حرکت ۶ ماه محروم می شود پس داور این بازی باید چقدر محروم شود؟

سرمربی صبا ادامه داد: حالا بازهم بعضی ها می خواهند بگویند دایی نسبت به داوری صحبت کرد، اما من مجبور هستم و گرنه بنده هم می توانم بنشینم کنار و در مورد چیزی صحبت نکنم و بگویم افراد دیگر در این مورد حرف بزنند. دو سوت نامناسب می تواند یک تیم را به هم بریزد، اگر بخواهیم فوتبال خوبی داشته باشیم باید تمام فوتبال را ببینیم. فوتبالی که داوری نیز یک قسمت آن است. فقط نرویم سراغ مربی و بازیکن، اگر داوری خوب باشد من هم می روم سراغ مسائل فنی مربوط به تیمم و تمرکزم را روی آن می گذارم.اگر بخواهیم یک طرفه به فوتبال نگاه کنیم فوتبال پیشرفت نمی کند.

وی در رابطه با شاکی بودند سرمربی گسترش نیز از داوری این بازی گفت: خدا را شکر که ایشان هم راجع به داوری صحبت کرده است تا نشان داده شود که هر دو تیم از داوری راضی نیستند. حالا کمیته داوران بیاید بررسی کند و ببیند چطور می شود که هر دوتیم از داوری یک بازی ناراضی هستند.

دایی در رابطه با حامد لک گفت: ما همه بازیکنانمان را می بینیم و به نظرم بی انصافی است اگر بخواهیم از بازی خوب حامد لک بگذریم، شما ببینید که وی چند توپ خوب را گرفت؟ البته او یک اشتباه کرد که خداراشکر به گل تبدیل نشد، لک باید بیشترذ تمرکز کند و قدر خود را بداند، او در نیمه دوم توپ هایی را گرفت که دروازه بانان بزرگ می گیرند.

او در رابطه با حضور کریم اسلامی در زمین و سپس تعویض وی گفت: راجع به کریم من اشتباه کردم، او خیلی وقت بود که بازی نکرده بود و من او را به زمین آوردم و دیدم که آماده نیست. وی از بازیکنانی است که برای بازی های بعدی حساب ویژه ای روی او باز کرده ام.

منبع:ورزش۳