عالیشاه: برای داور دیدارمان متاسفم

امید عالیشاه بابت قضاوت حسین زرگر در دیدار تیمش برابر سپاهان شاکی است اما به گونه ای صحبت می کند تا محرومیتی شامل حال او نشود.   به گزارش “مازنداسپرت“، امید عالیشاه درباره دیدار برابر سپاهان که با باخت ۴ بر دو تیمش همراه بود گفت: من اگر صحبت کنم باز هم می گویند که […]

امید عالیشاه بابت قضاوت حسین زرگر در دیدار تیمش برابر سپاهان شاکی است اما به گونه ای صحبت می کند تا محرومیتی شامل حال او نشود.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، امید عالیشاه درباره دیدار برابر سپاهان که با باخت ۴ بر دو تیمش همراه بود گفت: من اگر صحبت کنم باز هم می گویند که الکی اعتراض کرده ام. در این بازی همه دیدند که دو دفعه روی من خطای پنالتی شد. واقعا این هواداران ما گناه دارند. آخر ما چه  گناهی انجام دادیم که داور هفته قبل آن بلا را سر می آورد و این هفته دو پنالتی را نمی گیرند واقعا برای آنها متاسفم.

عالیشاه در پایان گفت: حرکتی که احسان حاج صفی در محوطه جریمه ما کرد داور به راحتی پنالتی گرفت ولی دو بار من را در محوطه جریمه سپاهان مدافعان این تیم زدند که داور به راحتی از صحنه می گذرد و به من تذکر می دهد که شبیه سازی کردی. داور بیشتر تمرکزش روی خطاهایی بود که پرسپولیسی ها انجام می داد و از خطاهای بازیکنان سپاهان به راحتی می گذشت.

 

منبع:ورزش۳