فرکی: می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

حسین فرکی با چهره شادمان بابت پیروزی غرورانگیز و ۴ گله تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و به تشریح این دیدار پرداخت.     به گزارش “مازنداسپرت“، حسین فرکی با تشکر از هواداران تیمش که در این بازی تا پایان ۹۰ دقیقه حمایت همه جانبه ای از زردپوشان داشتند […]

حسین فرکی با چهره شادمان بابت پیروزی غرورانگیز و ۴ گله تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و به تشریح این دیدار پرداخت.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، حسین فرکی با تشکر از هواداران تیمش که در این بازی تا پایان ۹۰ دقیقه حمایت همه جانبه ای از زردپوشان داشتند ابراز امیدواری کرد این حضور تنها به دیدار سپاهان با دو تیم استقلال و پرسپولیس نباشد: حضور این عزیزان باعث می شود که پیروزی ما در هر مسابقه تضمین شود.

 

می توانستیم به پرسپولیس گل های بیشتری بزنیم
خوشحالم که برنده شدیم و ۳ امتیاز گرفتیم. البته گل های زیادی رد و بدل شد. در بازی تسلط داشتیم اما در بحث دفاع کردن اشتباه داشتیم و این اشتباه‌ها باعث شد ۲ گل بخوریم. نیمه اول ۲_۲ شد. حریف در ۴۵ دقیقه اول ۲ گل روی ضد حمله با ما زد. البته در بین دو نیمه صحبت کردیم که خودمان باشیم برنده می شویم. این اتفاق در نیمه دوم افتادکه در ادامه ۲ گل زدیم و می شد بیشتر هم بزنیم.

قضاوت داور خوب بود
اتفاقاتی که در این بازی افتاد شاید ۲ صحنه پنالتی به نفع ما می شد باشد البته باید فیلم بازی را ببینم. شاید من اشتباه کرده باشم اما تیمی داوری به اعتقاد من بازی سختی را خوب قضاوت کردند. به پرسپولیس و برانکو خسته نباشید می گویم و امیدوارم در آینده موفق باشند.

باید ساختار دفاعی برتری داشته باشیم
ضعف در خط دفاعی شاید برای هر تیمی باشد. در ۳ بازی گذشته دفاع ما عملکرد خوبی داشت. بهترین دفاع های دنیا هم اشتباه می کنند و در بازی بارسلونا و سویا دیدید که مدافعان بزرگ بارسلونا ۴ گل خوردند. این شامل هر تیمی می تواند باشد. در هر تیمی نقاط ضعف و قوت هست. سعی ما بر این است که با موجودیتی که داریم ساختار دفاعی را بهتر کنیم.

کارت های زردمان فنی بود
در بازی با ذوب آهن تیم ما کارتی دریافت نکرد در ضمن آن بازی دربی بود اما این بازی شرایط دیگری داشت. طبیعی بود که تیم ما مقابل حریف با قدرت ظاهر می شدند و درگیر هم می شدند. بازیکنی که در درگیری کارت می گیرد ایرادی به او نیست اما وقتی بازیکنی با اعتراض کارت می گیرد به او اعتراض وارد است. من به کارت هایی که گرفتیم اعتراضی ندارم. در صحنه کارت زرد علی کریمی این کفشگری بود که درگیری را شروع کرد و به بازیکنان ما حمله ور شد و بقیه بازیکنان هم وارد شدند. اگر اشتباه نکنم آن صحنه کارت زرد نگرفت و ما کارت غیر فنی نگرفتیم.

روی این بازی تمرین کرده بودیم
تمرینات سپاهان را هر هفته طبق برنامه حریفان مان انجام می دهیم. به طور مثال امروز گاهی یک به یک ها را خوب بودیم و گاهی نبودیم. می دانستیم پرسپولیس از سمت راست نفوذ می کند و پوشش خوبی به آن منطقه دادیم در بخش های کاری خودمان به اهدافی که داشتیم رسیدیم.تمرینات شوت داشتیم و گل اول و چهارم ما روی این موضوع بود. در گل سوم هم ارسال از کنار بود. در همه این بخش ها ما کار کردیم.

منبع:ورزش۳