کمالوند:اتفاقات داخل زمین نتیجه را تغییر داد

سرمربی گسترشی ها می گوید داوری در این بازی نتیجه را تغییر داد و این تیم می توانست صاحب یک ضربه پنالتی دیگر باشد.   به گزارش “مازنداسپرت“، فراز کمالوند در کنفرانس پایان بازی تیمش در مقابل صبا گفت: بازی بسیار خوبی بود، این بازی ۷۰ به ۳۰ دست ما بود، بیش از ۵ موقعیت […]

سرمربی گسترشی ها می گوید داوری در این بازی نتیجه را تغییر داد و این تیم می توانست صاحب یک ضربه پنالتی دیگر باشد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، فراز کمالوند در کنفرانس پایان بازی تیمش در مقابل صبا گفت: بازی بسیار خوبی بود، این بازی ۷۰ به ۳۰ دست ما بود، بیش از ۵ موقعیت گل خراب کردیم، احساسم بر این بود که یک پنالتی برای ما گرفته نشد و گلی هم که ما به ثمر رساندیم آفساید نبود، همانطور که در برنامه نود دیدیم در بازی قبلی نیز یک پنالتی برای ما گرفته نشد، نمی دانم چطور گل ما در این بازی آفساید اعلام شد، دوستان در تلویزیون این بازی را دیدند و می گویند که این توپ آفساید نبوده است.
وی ادامه داد: چون گسترش فولاد یک باشگاه قانون مند است اعتراضی در طول نود دقیقه به داوری نداشتیم اما می گوییم که اینطور نباید باشد که در دو بازی پی در پی علیه تیم یک پنالتی گرفته نشود و ما از داوری ضربه بخوریم.

کمالوند ادامه داد: تیم ما هنوز ۵۰ درصد چهره واقعی اش را هم نشان نداده است. انشالله از هفته پنجم به بعد خودمان را نشان می دهیم و تیم گسترش را همه می بینند. در کل فکر می کنم اتفاقاتی که داخل زمین افتاد نتیجه بازی را تغییر داد. ما پنج موقعیت داشتیم و صبا موقعیتی نداشت جزء همان توپی که به گل آنها تبدیل شد که آن هم توسط بازیکنان خودمان به ثمر رسید.

وی در ادامه گفت: بعد از دقیقه ۹۰ فوتبال از حالت منطقی خود خارج می شود، ما دیدیم که صبا رو به فوتبال مستقیم آورد و ما تعویض انجام دادیم تا هاشم و حق جو گرفته شوند.

کمالوند در رابطه با سوال خبرنگاری که عنوان کرده بود پنالتی این تیم نیز صحیح نبود گفت: نظر شما یقینا محترم است اما پنالتی ما کاملا صحیح بود ضمن اینکه خطا روی دقیقی هم پنالتی بود. گلی که به ثمر رساندیم نیز آفساید نبود. در ضمن خطاهای مشکوک در محوطه صبایی ها اتفاق افتاد نه در محوطه جریمه ما.

منبع:ورزش۳