برانکو: نتیجه باید چیز دیگری رقم می خورد

برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست چهار گله تیمش در اصفهان با زیرکی و حرفه گری خاصی داور این دیدار را مقصر این باخت جلوه داد.     به گزارش “مازنداسپرت“، برانکو ایوانکوویچ که در سومین دیدار لیگ پانزدهم هم نتوانسته به همراه تیمش به پیروزی دست یابد درباره شکست ۴ بر ۲ تیمش در اصفهان […]

برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست چهار گله تیمش در اصفهان با زیرکی و حرفه گری خاصی داور این دیدار را مقصر این باخت جلوه داد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، برانکو ایوانکوویچ که در سومین دیدار لیگ پانزدهم هم نتوانسته به همراه تیمش به پیروزی دست یابد درباره شکست ۴ بر ۲ تیمش در اصفهان و برابر سپاهان گفت: امروز ناظر یک بازی خوب بودیم.فکر می کنم تماشاگران از بازی لذت بردند.متاسفانه ما دوباره هواداران را مایوس کردیم.به سپاهان بابت برد تبریک می گویم.اما مطمئن هستم نتیجه بازی می توانست چیزی دیگری باشد.نمی توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم چون میل به نتیجه داشتند اما پرسپولیس امروز خوش شانس نبود.داور هم به ضرر ما عمل کرد.

هر ۴ گل سپاهان اشتباه بود
متاسفانه ما خودمان فرصت های گل زیادی به حریف دادیم.گل اول را خواهید دید که آیا آفساید بود یا نه.گل دوم گل خودی بود.گل سوم را هم خودمان به حریف تقدیم کردیم و آنها گل زدند.یک پنالتی خیلی مشکوک هم وجود داشت و یک پنالتی که حریف زد طبق مقررات نبود.این ها اشتباهاتی بود که به ضرر ما تمام شد.ما با قهرمان کشور بازی داشتیم و نباید این قدر شانس های گل را از دست می دادیم.هم زمانیکه دو بر دو بودیم فرصت داشتیم و امید عالیشاه و طارمی موقعیت داشتند.روی عالیشاه هم پنالتی صورت گرفت. متاسفانه هر ۴ گل روی اشتباهات خود ما انجام شد.

عناصر دفاع ما هنوز جا نیفتاده است
دروازه بان ما ۵ روز قبل از شروع لیگ،به تیم اضافه شد.اومانیا،یکی دو روز پیش از شروع مسابقات به تیم اضافه شد.طبیعی است در این شرایط خط دفاعی ما جا نیفتاده است. ایمان صادقی امروز خوب بود و اشتباهی نداشت. طبیعی است برای او آسان نبود در این شرایط و پس از بازی در اهواز به میدان برود.

طبیعی است که اکنون به من حمله شود
طبیعی است پس از این بازی به من حمله می شود.ما بد بازی نمی کنیم اما نتیجه بد می گیریم.می دانستیم در اصفهان چه نتیجه ای در انتظارمان خواهد بود.باز هم تکرار می کنم که بازی می توانست نتیجه دیگری داشته باشد. برخی مواقع نیاز به زمان کم داریم اما گاهی اوقات وضع فرق می کند.پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و با یک نتیجه گیری مثبت سرعت تیم بالا می رود.اما یک سری مسائل را نمی شود در آن تغییری ایجاد کرد.

منبع:ورزش۳