لطیفی و نریمانی طلایه داران نخستين دوره مسابقات آزاد كشوری پاراتكواندو + عکس

نخستين دوره مسابقات آزاد كشوری پاراتكواندو در رده‌سني جوانان و بزرگسالان همزمان با رقابت‌هاي قهرماني كشور جوانان «اميد» با حضور ۳۰ شرکت کننده از ۱۰ استان در زرین شهر استان اصفهان برگزار شد. ۲ تکواندوکار از استان مازندران در این رقابتها حضور پیدا کردند. به گزارش مازند اسپرت؛در پایان این دوره از مسابقات سینا لطیفی […]

2نخستين دوره مسابقات آزاد كشوری پاراتكواندو در رده‌سني جوانان و بزرگسالان همزمان با رقابت‌هاي قهرماني كشور جوانان «اميد» با حضور ۳۰ شرکت کننده از ۱۰ استان در زرین شهر استان اصفهان برگزار شد. ۲ تکواندوکار از استان مازندران در این رقابتها حضور پیدا کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛در پایان این دوره از مسابقات سینا لطیفی تکواندوکار قائمشهری در اولین تجربه میدان کشوری خود در وزن ۷۵- کیلوگرم موفق به گردن آویز طلا شد و احمد نریمانی که اهل نکا است و سابقه حضور در مسابقات آسیایی و مدال آوری متعدد دارد با همت و توانمندی بار دیگر در رقابتهای آزاد کشوری در وزن ۷۵+ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی تکیه زد و به مدال طلا دست یافت.

مازندران تنها استانی که با ۲ اعزام ۲ طلا بدست آورد، استان اصفهان یک طلا و یک نقره، استان اردبیل یک نقره و یک برنز و مابقی استانها قم، زنجان، کرمان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران و البرز یک مدال بدست آورددند.