در جلسه تخصصی اعضای هیات بسکتبال شهرستان بابلسر چه گذشت !؟

پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در جلسه تخصصی با اعضای هیات بسکتبال اعلام کرد : ساختارسازی هیات بسکتبال و بهره گیری از توانمندی حداکثری پتانسیل شهرستان اهمیت کلیدی دارد.   به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر، جلسه تخصصی هیات بسکتبال بابلسر با محوریت آموزش با حضور پهلوان رئیس ، ملک تبار […]

5پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در جلسه تخصصی با اعضای هیات بسکتبال اعلام کرد : ساختارسازی هیات بسکتبال و بهره گیری از توانمندی حداکثری پتانسیل شهرستان اهمیت کلیدی دارد.

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر، جلسه تخصصی هیات بسکتبال بابلسر با محوریت آموزش با حضور پهلوان رئیس ، ملک تبار معاون ، سیده صدیقه بابایی مسئول امور ورزشی اداره ورزش و جوانان ، استاد محنایی مربی تیم ملی بسکتبال ، اسحاق عباسی مدیریت سالن ورزشی قائم دانشگاه مازندران ، علی نسب امیری رئیس و خانم توسلی نائب رئیس هیات بسکتبال ، آقای سرمدی و خانم امیری مربیان بسکتبال صبح روز جمعه در محل هلال احمر بابلسر برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه علی نسب امیری ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه به ظرفیت و پتانسیل بالای بسکتبال بابلسر اشاره کرد و افزود : از اهداف مهم هیات بسکتبال ارتقاء سطح مربیان ، استعدادیابی در رده های پایه و برگزاری کلاس مربیگری و افزایش ورزشکاران سازمان یافته میباشد.

علی نسب امیری با اشاره به اهمیت توسعه این ورزش در بابلسر، ابراز امیدواری کرد : در دوره جدید مدیریت این رشته، امیدواریم با همدلی و همکاری مربیان و پیشکسوتان شاهد رشد بیش از پیش این رشته باشیم.

رئیس هیات بسکتبال بابلسر ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان به جهت نگاه مثبت و علمی به ورزش اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک بسکتبال بابلسر بتواند به جایگاه اصلی خود برسد.

در ادامه پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول اظهار کرد : بابلسر یک شهر دانشگاهی میباشد و بدلیل اینکه بسکتبال یک ورزش دانشگاهی محسوب میشود باید نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی داشت.

وی افزود : یکی از اولویت‌های اصلی‌ ما توسعه و همگانی کردن این رشته در شهرستان‌ است.

پهلوان افزود : اساس حرکت هیات باید بر روی پیشرفت رده های سنی پایه شامل نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، بسکتبال خیابانی و در راس آنها گسترش این رشته در آموزشگاه ها باشد.

پهلوان بیان کرد : سعی ما این است که در زمینه سخت افزاری و زیرساخت ها ، بسکتبال را به مرتبه بالایی برسانیم و در عین حال بدنبال بهبود کیفیت ها و کمیت ها هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر تاکید کرد : بی شک پیوند آموزش و پرورش و هیات بسکتبال در آینده این ورزش می تواند بسیار چشمگیر و بارز باشد.

پهلوان تاکید کرد : ساختارسازی هیات بسکتبال و بهره گیری از توانمندی حداکثری پتانسیل شهرستان اهمیت کلیدی دارد.

در ادامه استاد محنایی مربی تیم ملی بسکتبال ضمن خیرمقدم به رئیس اداره ورزش و جوانان و حاضرین در جلسه تاکید کرد : همدلی بین پیشکسوتان بسکتبال ، ارتقاء سطح دانش مربیان و احداث خانه تخصصی بسکتبال میتواند به رشد و پویایی این رشته ورزشی کمک کند.

محنایی افزود : نقش رسانه ها و تبلیغات بسیار مهم است. در پایان طی حکمی از سوی علی نسب امیری رئیس هیات بسکتبال بابلسر استاد محنایی مربی تیم ملی بسکتبال بعنوان عضو هیات رئیسه این هیات انتخاب گردید.