در جلسه روسای هیئت های ژیمناستیک شهرستانهای شرق مازندران چه گذشت ؟ + تصاویر

جلسه روسای هیئت های ژیمناستیک شهرستانهای شرق مازندران با حضور دکتر خوئی سرپرست هیئت ژیمناستیک استان مازندران در اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بهشهر، جلسه روسای هیئت های ژیمناستیک شهرستانهای شرق مازندران با حضور دکتر خوئی سرپرست هیئت ژیمناستیک استان مازندران در اداره ورزش و […]

020505جلسه روسای هیئت های ژیمناستیک شهرستانهای شرق مازندران با حضور دکتر خوئی سرپرست هیئت ژیمناستیک استان مازندران در اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بهشهر، جلسه روسای هیئت های ژیمناستیک شهرستانهای شرق مازندران با حضور دکتر خوئی سرپرست هیئت ژیمناستیک استان مازندران در اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر برگزار شد.

مجتبی طهماسبی در این جلسه اظهار داشت:باشگاه های خصوصی شهرستان که از هیئت مجوز تاسیس باشگاههای چند منظوره را میگیرند با تشکیل کلاسهای ژیمناستیک بر روی وسایل غیراستاندارد موجبات صدمه دیدگی ورزشکاران را موجب شده اند.

رییس هیات ژیمناستیک بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد:تدبیری اندیشیده شود تا این باشگاه ها جهت دریافت مجوزهای خود حق عضویتی ماهانه یا سالانه به هیئت ها بپردازند تا درآمدی برای هییت ها شود.

در ادامه آقای خوئی ضمن تشکر از کلیه کسانی که در این جلسه حضور داشتند و مشکلاتی که روسای  هیئت های شهرستانهای گلوگاه، میاندرود، ساری، قائمشهر، آمل و بهشهر بیان نمودند گوش فراخواند و سپس راهکارهای رفع آن را عنوان نمود.

قابل ذکر است بیشتر مشکلات تمامی هیئت ها، بحث مشکلات مالی و عدم جذب اسپانسر در این رشته “ژیمناستیک” است و عدم پوشش تلویزیونی در مسابقات نیز دلیلی بر عدم جذب اسپانسر است.

 

photo 2016 12 09 15 57 40

photo 2016 12 09 15 57 44

photo 2016 12 09 15 57 46