لیگ دسته اول شطرنج کشور/دو تیم مازندرانی به لیگ برتر صعود کردند

با پایان رقابت های شطرنج لیگ دسته اول تیم صدف رامسر به عنوان قهرمانی دست یافت. به گزارش مازند اسپرت؛بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ دسته اول شطرنج کشور که با حضور ٢٠ تیم از استان های مازندران، البرز، اردبیل، آذربایجان غربی، یزد، خوزستان و فارس در مجتمع تفریحی وزارت کشور در مازندران در […]

0205با پایان رقابت های شطرنج لیگ دسته اول تیم صدف رامسر به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت؛بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ دسته اول شطرنج کشور که با حضور ٢٠ تیم از استان های مازندران، البرز، اردبیل، آذربایجان غربی، یزد، خوزستان و فارس در مجتمع تفریحی وزارت کشور در مازندران در حال برگزاری بود که با قهرمانی صدف رامسر به پایان رسید.
در این رقابت ها تیم صدف رامسر در رقابتی نزدیک و هم امتیاز با همهمه قائمشهر با ٢٠ امتیاز قهرمان شد. همهمه با همین امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم هیات شطرنج اردبیل نیز با کسب ١۶ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

استاد بین المللی مسعود مصدق پور، حسین مجاوریان، استاد بین المللی محسن شعرباف، عامر امینی و بهرنگ برزگر قهرمانان میز های پنج گانه شدند.

از اقدامات خوب هیات استان تقدیم جوایز مالی و نقدی به سه قهرمان روزهای اخیر استان، مبینا علی نسب، مهدی غلامی و کیان پورموسوی بود که به تازگی با مدال از میادین آسیایی و جهانی بازگشتند.

هیات شطرنج استان سال هاست که با حضور مهندس علی نژاد وضعیت ایده آلی دارد و همواره مورد تحسین است ضمن آنکه مجتبی ابراهیمی از خوب های رسانه ای استان و پدر تیام ابراهیمی از ملی پوشان خوش آتیه هم به عنوان دبیر فعالیت شایسته و ارزشمندی دارد.

شطرنج مازندران از ابتدای سال تا کنون قریب به ۴۰ مدال در میادین مختلف بین المللی، آسیایی و جهانی بدست آورده است.