قهرمان هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشورشطرنج آقایان نابینایان و کم بینایان کشور در بابلسر مشخص شد

در هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشورشطرنج آقایان نابینایان و کم بینایان کشور؛نماینده سیستان و بلوچستان بر سکوی قهرمانی ایستاد.   به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر ، هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشورشطرنج آقایان نابینایان و کم بینایان کشور از ۱۴ الی ۱۸ آذرماه به میزبانی بابلسر در اردوگاه شهید رجایی بابلسر برگزار گردید. […]

0205در هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشورشطرنج آقایان نابینایان و کم بینایان کشور؛نماینده سیستان و بلوچستان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر ، هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشورشطرنج آقایان نابینایان و کم بینایان کشور از ۱۴ الی ۱۸ آذرماه به میزبانی بابلسر در اردوگاه شهید رجایی بابلسر برگزار گردید.

در پایان این دوره از رقابتها مراسم توزیع کاپ، مدال حکم قهرمانی با حضور مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان ، پهلوان رئیس، ملک تبار معاون و سیده صدیقه بابایی مسئول امور ورزشی اداره ورزش و جوانان ، ابوطالب باقری رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان مازندران و لیلا دامچی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان بابلسر ظهر امروز پنجشنبه ۱۸ آذر برگزار گردید.
فرهاد نادریان از سیستان و بلوچستان با ۶ امتیاز وپوئن شکنی بهتر به مقام قهرمانی دست یافت، میثم مرادیان از گیلان با ۶ امتیاز دوم شد و امید کریمی با ۶ امتیاز از اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت. در ادامه ایوب پناهی با ۵ و نیم امتیاز چهارم، محمد دلپذیر از تهران با ۵ امتیاز پنجم و مهدی رومی فرد با ۴ و نیم امتیاز از اصفهان و بهترین B یک ششم شد.