طلسم شکسته شد /ورزش رامسر لیگ برتری شد + تصاویر

تیم شطرنج صدف رامسر با قهرمانی در مسابقات دسته یک،به لیگ برتر شطرنج کشور راه یافت. به گزارش مازند اسپرت؛در سری آخر مسابقات لیگ دسته یک شطرنج کشور که به مدت یک هفته با حضور ۲۰تیم از ۸استان در مجتمع وزارت کشور در ساری برگزار شد تیم شطرنج صدف رامسر توانست به مقام قهرمانی دست […]

11 1

تیم شطرنج صدف رامسر با قهرمانی در مسابقات دسته یک،به لیگ برتر شطرنج کشور راه یافت.

به گزارش مازند اسپرت؛در سری آخر مسابقات لیگ دسته یک شطرنج کشور که به مدت یک هفته با حضور ۲۰تیم از ۸استان در مجتمع وزارت کشور در ساری برگزار شد تیم شطرنج صدف رامسر توانست به مقام قهرمانی دست یافته و به لیگ برتر کشور صعود کند.

تیم شطرنج صدف رامسر با ترکیب محسن وقار،آرمان نحوي ،علي فقيرنواز ، بهرنگ برزگر ، علي راستبد و عرفان آوخ توانست لیگ برتری شود.

حسين حشمتي فر رییس هیئت شطرنج رامسر سرپرست این تیم و مهندس آرمان نحوی دبیر هیئت شطرنج رامسر،مربی و کاپیتان این تیم بودند.

بر اساس این گزارش علي راستبد از تيم صدف رامسر در بخش بليتس ( شطرنج برق آسا ) ليگ دسته يك كشور كه به صورت انفرادي برگزار شد نیز در جمع بزرگان ايران قهرمان شد.

همچنین بهرنگ برزگر هم با ٩٠٪‏ امتياز بر روي ميز ٤ مسابقات ، قهرمان ليگ دسته يك كشور در این میز شد.

این گزارش می افزاید بازیکنان تیم ملی شطرنج نیز در تیم های مختلف حاضر در مسابقات حضور داشتند که نتوانستند مانع قهرمانی تیم رامسر شوند.

حسین حشمتی فر مدیر پلاژ صدف که سالهاست ریاست این هیئت در رامسر را برعهده دارد توانسته در مدت حضور خود عناوین باارزشی را برای ورزش رامسر کسب نماید.

حضور یک تیم ورزشی از رامسر در لیگ برتر قطعا باعث سربلندی ورزش شهرستان خواهد شد.

امید است مدیران شهرستان توجه ویژه ای به این ورزش و قهرمانان آن در رامسر داشته باشند.

 

 

11 2

11 3

11 4