سه قایقران بابلسری به تیم های ملی روئینگ و اسلالوم دعوت شدند

مینا اسدزاده قایقران شایسته بابلسری به اردوی تیم ملی روئینگ  و دانیال خسروی و ماهان ادریسی قایقرانان شایسته بابلسری به اردوی تیم ملی اسلالوم دعوت شدند.   به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر، اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان از روز دوشنبه ۱۵ آذرماه در دریاچه آزادی […]

050550مینا اسدزاده قایقران شایسته بابلسری به اردوی تیم ملی روئینگ  و دانیال خسروی و ماهان ادریسی قایقرانان شایسته بابلسری به اردوی تیم ملی اسلالوم دعوت شدند.

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر، اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان از روز دوشنبه ۱۵ آذرماه در دریاچه آزادی آغاز شد. این مرحله از اردو تا ۲۵ آذرماه ادامه پیدا خواهد کرد. سولماز عباسی مربی و ملیکا علی نژاد کمک مربی تیم ملی روئینگ بانوان هستند.
سویل دانشمندفرد از آذربایجان شرقی، سارا نبی نیا از آذربایجان غربی، مبینا قاسمی از اصفهان، منا درخشانیان، مائده حضوری، حانیه رمضانی، شیدا دشتی و اسراء جوانمردی از تهران، نسترن جوادی از زنجان، مینا اسدزاده از مازندران (بابلسر)، فاطمه صفری و النا عزیززاده از همدان و هانیه بیداد از کرمانشاه نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

همچنین پنجمین دوره اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم مردان رده سنی جوانان از روز سه شنبه ۱۶ آذرماه در دریاچه آزادی و رودخانه کرج آغاز شد. تیم ملی اسلالوم مردان رده سنی جوانان پنجمین مرحله اردوی آمادگی خود را با حضور ۶ قایقران به نام های امیر رضانژاد از تهران، دانیال خسروی و ماهان ادریسی (از بابلسر) و رضا خلیلی از مازندران و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری آغاز کرد.
این مرحله از اردو به مدت ۲ هفته برگزار می شود و تا پایان آذرماه ادامه پیدا خواهد کرد.
بردیا مهرجو و هیوا نسیمی مربیان تیم ملی جوانان اسلالوم مردان میباشند.