اقدامی عجیب از هندبالی های مازندران/ اعضای کمیته های هیات هندبال مازندران دسته جمعی استعفا دادند !

 اعضای کمیته های هیات هندبال مازندران استعفا دسته جمعی دادند. به گزارش مازند اسپرت؛عصر امروز در یک اقدامی عجیب سرپرستان کمیته های هیات هندبال استان مازندران، استعفا دسته جمعی خود را اعلام نمودند. در خصوص علت این موضوع حواشی زیادی پیرامون آن بوجود امده ، اما آن چیزی که در شبکه های مجازی انتشار پیدا […]

020555 اعضای کمیته های هیات هندبال مازندران استعفا دسته جمعی دادند.

به گزارش مازند اسپرت؛عصر امروز در یک اقدامی عجیب سرپرستان کمیته های هیات هندبال استان مازندران، استعفا دسته جمعی خود را اعلام نمودند.

در خصوص علت این موضوع حواشی زیادی پیرامون آن بوجود امده ، اما آن چیزی که در شبکه های مجازی انتشار پیدا کرده و تحقیقی که خبرنگار ما انجام داد، علت این موضوع را اعتراض به  بی توجهی به آنها ،به نظرات اعضا و عدم مشورت با آنان در برنامه های اجرایی و برخورد بد با آقای حاج حسن صفری ( حامی همیشگی ورزش) اعلام کردند.

متن استعفا نامه اعضا به شرح ذیل است :
آقای شکیبافر رئیس هیات هندبال مازندران بدینوسیله مراتب استعفای خود را از مسئولیت خویش در آن هیأت به سبب سؤ مدیریت  و برخورد ناشایست و دور از روحیه ورزشی شما با حامی هندبال استان حاج حسن صفری اعلام می دارم.
۱.بهمن جمشیدی:مشاورعالی
۲.مهدی معصومی:سرپرست کمیته داوران
۳.بهنام جمشیدی:سرپرست کمیته مسابقات وعضوکمیته انضباطی
۴.سیدفتح اله یاوری:سرپرست دبیرهیت
۵.راحله نصراله پور:سرپرست نایب ریسی
۶.مهیارسالار:سرپرست کمیته ساحلی
۷.محمدرضاقنبری:سرپرست کمیته مربیان
۸.ابوالفضل رضازاده:سرپرست کمیته آموزش

 

در متن مشخص است که از برخورد شکیبا با صفری گلایه دارند و احتمالا کنار گذاشتن مهدی معصومی از ریاست هیات هندبال بابل و واگذاری اشتباه آن به یک مجری شهری هم از دلایل آن بوده که برای ما هم گزینشی قطعا اشتباه بوده است.