افتخاری دیگر برای استان/مازندران؛ قهرمان رقابت هاي قهرماني کشور واليبال نشسته شد

تيم مازندران به عنوان صدرنشين بيست و نهمين دوره رقابت هاي قهرماني کشور واليبال نشسته معرفي شد. به گزارش مازند اسپرت؛ در ديدار فينال تيم مازندران با نتيجه سه بر يک از سد تيم تهران گذشت و به عنوان قهرماني دست يافت و تيم تهران نيز نايب قهرمان شد. در ديدار رده بندي تيم هاي […]

Photo.aspxتيم مازندران به عنوان صدرنشين بيست و نهمين دوره رقابت هاي قهرماني کشور واليبال نشسته معرفي شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ در ديدار فينال تيم مازندران با نتيجه سه بر يک از سد تيم تهران گذشت و به عنوان قهرماني دست يافت و تيم تهران نيز نايب قهرمان شد. در ديدار رده بندي تيم هاي گلستان و قزوين با هم روبرو شدند که تيم گلستان با نتيجه دو بر سه توانست در جايگاه سوم اين رقابت ها بايستد و عنوان چهارم نيز به قزوين رسيد.
در ديدار فينال اين مسابقات چهار ملي پوش در ترکيب دو تيم حضور داشتند و اين مساله بر جذابيت رقابت نهايي افزوده بود. در تيم مازندران مرتضي مهرزاد، رمضان صالحي مجيد لشگري و در تيم تهران نيز داود عليپوريان حضور داشتند و در مجموع اين مسابقات و در ترکيب تيم هاي مختلف، ۱۰ بازيکن ملي پوش تيم واليبال نشسته براي تيم هاي استاني خود بازي کردند. اين مسابقات از ۱۳ آذر ماه با حضور ۳۰ تيم در سالن شهيد بهشتي مشهد مقدس آغاز به کار کرد و تيم ها در ۸ گروه سه و چهار تيمي تقسيم شدند.
مسابقات با صعود ۱۶ تيم ادامه يافت و از آن پس ديدارها به صورت حذفي برگزار شد و در نهايت بر اساس نتايج بدست، در رقابت هاي آتي قهرماني کشور، ۸ تيم اول در رقابت هاي دسته يک ، ۸ تيم دوم به مسابقات دسته دوم و ساير تيم ها نيز به دسته سه راه يافتند.

 

12 1