حدادی فر: تمریناتم را در اصفهان ادامه خواهم داد

ورزش > لیگ برتر – سایت باشگاه ذوب‌آهن نوشت: بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: روز به روز وضعیت آمادگی من بهتر می شود، از این بابت خداوند را شاکرم و امیدوارم بتوانم در موعد مقرر و با آمادگی مطلوب به تیمم اضافه شوم.  به گزارش مازند اسپرت؛ قاسم حدادي فر در گفتگویی درباره شرایطش گفت: […]

ورزش > لیگ برتر – سایت باشگاه ذوب‌آهن نوشت: بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: روز به روز وضعیت آمادگی من بهتر می شود، از این بابت خداوند را شاکرم و امیدوارم بتوانم در موعد مقرر و با آمادگی مطلوب به تیمم اضافه شوم.

 به گزارش مازند اسپرت؛

قاسم حدادي فر در گفتگویی درباره شرایطش گفت: آخرين روزهاي حضورم در كرمان را پشت سر مي گذارم. در اين مدت تمرينات بسيار خوبي را زير نظر مربي بدنسازم آقاي اميني زاد انجام دادم و خدا را شكر روز به روز وضعيتم زانو و آمادگي من بهتر شده است.
حدادي فر ادامه داد: ظرف روزهاي آتي به اصفهان باز خواهم گشت تا تمرينات جدي تر خودم را در اصفهان پيگيري كنم و انشاالله بتوانم با آمادگي مطلوب پاي به مستطيل سبز بگذارم.
حدادي فر در مورد نتايج تيم فوتبال ذوب آهن در هفته هاي آتي گفت: بسيار خوشحال هستم كه ذوب آهن خودش را پيدا كرد و در طي هفته هاي اخير نتايج خوبي را كسب كرد. اين موضوع نشان از داريت كادر مديريتي و فني و تلاش ستودني يكايك بازيكنان تيم دارد.
شماره ۸ ذوب آهن اضافه كرد: بازيكنان ذوب آهن بازيكنان بزرگي هستند و اميدوارم بدون توجه به نتايج جدول و شرايطي كه در ليگ حاكم است به قدرت و تلاش در مسابقات حاضر شده و به پيش بروند.
حدادي فر در مورد هت تريك رجب زاده و تبريزي در طي هفته هاي اخير گفت: خوشحالم كه اين دو بازيكن بزرگ در طي دو هفته اخير اين چنين درخشيدند و اميدوارم در سايه حفظ كيفيت و تلاششان بتوانند همچنان به موفقيتهاي ذوب آهن كمك كنند./خبر آنلاین