عباس شکری پرده برداشت!

اظهارات جالب مربی شهدای بابلسر در خصوص شیرچی!

اظهارات مفصل عباس شکری مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر درباره فوت امیرحسین شیرچی در مصاحبه اختصاصی را میخوانید.

به گزارش مازنداسپرت؛ اظهارات مفصل عباس شکری مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر درباره فوت امیرحسین شیرچی در مصاحبه اختصاصی با ایران لیگ:

عباس شکری مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر در گفت و گویی مفصل با ایران لیگ در مورد فوت مرحوم امیرحسین شیرچی اظهاراتی جالبی را بیان کرد:

 

شکری در اولین جواب که چه کسانی در اول فصل برای این تیم کارت صادر کردند گفت: هیات فوتبال شهرستان بابلسر در اول فصل تیم را به آقای پیمان منیری مالک سابق رایکا بابل اجاره دادند و با توجه به مشکلات شخصی، آقای منیری از تیم جدا شدند و تیم به سرمربی اول فصل تحویل داده شد.

سرمربی اول فصل این تیم به رییس هیات فوتبال بابلسر اعلام کرده بود که تمام هزینه های تیم را خودم پرداخت میکنم (با فروختن ماشین و زمین) و صدور کارتها، تست های پزشکی، بیمه ورزشی و ….به عهده این شخص بوده.

 

وی در ادامه که بازیکنان شهدا در اول فصل تست پزشکی یا ایفمارک دادند اظهار داشت: ایفمارک که خیر!!!

برای تست پزشکی، کلیه بازیکنان و اعضای تیم با هماهنگی سرمربی وقت به یک درمانگاه رفتند که اصلا تست پزشکی یا نوار قلب گرفته نشد (فقط در حد پرسش و پاسخ که آیا کسی از قبل سابقه بیماری قلبی داشته یا خیر)

و بعضی از بازیکنانی هم که حضور نداشتند، آقایان خودشون بجای اون بازیکن، برگه ها رو امضا کردند.

 

شکری در مورد اینکه مرحوم امیرحسین شیرچی نامه تاییده پزشکی داره یا خیر، بیان کرد: اصلا در جریان این موضوعات نیستم چون در حیطه وظایف کاری بنده نبوده و من مربی تیم هستم.

مربی شهدا در ادامه گفت: مدیران و کادر فنی جدید این تیم از بیماری مرحوم شیرچی، هیچ اطلاعی نداشتند.

 

کادر فنی قبلی این تیم اظهار کرده که از بیماری مرحوم شیرچی با خبر بودند.آیا مالکین و مدیران این تیم هم از بیماری آن مرحوم خبر نداشتند؟؟خبر ندارم که مالکین و مدیران سابق این تیم، در جریان این موضوع بودند یا خیر

و اما کادر فنی قبلی!! دوستان تو برنامه زنده دنبال معارفه و تبلیغات خودشان بودند.

سوال بنده از آقایون اینه که: شما اصلا در تیم پیام شهدای بابلسر با اون مرحوم کار کرده بودید که الان کاسه داغ تر از آش شده اید و یا ادعا میکنید که بخشی از هزینه آن مرحوم رو پرداخت کردید!!!!

شماها ادعا میکنید که می‌خواستید با آن مرحوم فسخ کنید بله درست میگید ولی در قبالش تقاضای ده میلیون تومان پول کردید، بازیکنان تیم شاهد این موضوع هستند.

مرحوم در قبال فسخش تقاضای دریافت ۵۰ درصد از مبلغ قراردادش را کرده بود شماها اینکار را هم نکردید.

آقایان دنبال فسخ مرحوم شیرچی بودند تا بتوانید بازیکنان مالی خودشون را به تیم اضافه کنند همان‌طوری که یکی دو تا بازیکن مالی رو اضافه کردند.

 

چه عواملی باعث شد تا مرحوم امیرحسین شیرچی در این بازی فیکس بازی کند؟ مرحوم شیرچی بازیکن باکیفیت و تأثیرگذاری بود و در بازی قبل جلوی داماش گیلان هم فیکس بازی کرد.

شب قبل از بازی با گچساران، در جلسه کادر فنی تصمیم بر این شد که مرحوم شیرچی روی نیمکت بشینه، با توجه به صدرنشین بودن تیم گچساران و اینکه اکثر برنامه هامون برای نیمه دوم بود، ولی صبح روز بازی با اعلام پزشک تیم، برای آقای قدیر آقاجانی (کاپیتان تیم) مشکل حادی بوجود میاد و شرایط بازی کردن را نداشت و در نهایت تصمیم کادر فنی بر این شد که از مرحوم شیرچی در ترکیب اصلی استفاده شود.

 

شکری در مورد اینکه چه عواملی باعث شد مرحوم شیرچی دوباره به فوتبال بازگردد گفت: بنده روز قبل از بازی با شهرداری نوشهر ساعت ۱۷ عصر با تیم قرارداد بستم و به تیم اضافه شدم. قبل از ورود بنده، تیم شهدا با آقایان ۳ الی ۴ جلسه تمرین کرده بود و آن مرحوم در همین دوره به تیم اضافه میشه و با تیم تمرین می‌کنه و حتی توی بازی دوستانه ای هم که گذاشته بودند حضور پیدا میکنه و فکر کنم حدود ۶۰ تا ۷۰ دقیقه هم تو زمین حضور داشت.

حالا آقایون بعضی جاها اعلام کردن که می‌خواستیم در کادر فنی ازش استفاده کنیم

 

صحبت های پایانی: عرض تسلیت به خانواده مرحوم امیرحسین شیرچی و جامعه ورزش امیدوارم تدابیری و اندیشیده شده که دیگه شاهد همچین اتفاقات تلخ و ناگواری نباشیم.