کلایورت: پاری سن ژرمن از شکست ها باید درس بگیرد

مدیرباشگاه پاری سن ژرمن اظهار کرد این تیم باید از شکست های اخیر خود درس بگیرد و ادامه رقابت ها را جدی بگیرد. به گزارش مازند اسپرت؛ پاری سن ژرمن این فصل با هدایت اونای امری نسبت به فصل های قبل افت کرده است. این تیم  صدر جدول را در لیگ فرانسه از دست داده و […]

کلایورت

مدیرباشگاه پاری سن ژرمن اظهار کرد این تیم باید از شکست های اخیر خود درس بگیرد و ادامه رقابت ها را جدی بگیرد.

به گزارش مازند اسپرت؛ پاری سن ژرمن این فصل با هدایت اونای امری نسبت به فصل های قبل افت کرده است. این تیم  صدر جدول را در لیگ فرانسه از دست داده و امسال در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد. البته پاریسی ها در گروه خود در رلیگ قهرمانان اروپا در صدر قرار دارند و  می توانند به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله بعد شوند.

پاتریک کلایورت درباره افت پاریسی ها در هفته های اخیر گفت: تازه ابتدای فصل هستیم و هنوز خیلی زود است بخواهیم درباره افت تیم صحبت کنیم. به نظرم شکست ها کافی است و دیگر نباید شکست بخوریم. باید از شکست هایمان در این فصل درس بگیریم. برابر مون پلیه به بازیکنان گفتم که خیلی بد بودیم و جای دفاع ندارم ولی الان باید به بازی در لیگ قهرمانان فکر کنیم. برابر لودوگراتس، یک داستان دیگر داریم و باید برای کسب برد و سرگروهی تلاش کنیم. بازی قبلی خودمان را بررسی کردیم. با بازیکنان درباره این دیدار صحبت شد و در جلساتی هم که داشتیم تاکید کردیم دیگر نباید از این اتفاق ها در تیم رخ بدهد. 

مهاجم سابق تیم ملی هلند گفت: در لیگ قهرمانان هیچ بازی آسانی وجود ندارد. همه دیدارها دشوار هستند. تازه در میانه های فصل هستیم و بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. باید این را در نظر داشته باشیم که می توانیم بازی‌های زیادی را تا پایان فصل با برد به پایان برسانیم. 

پاری سن ژرمن در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید با لودوگورتس دیدار کند./ایسنا