تمجید فدراسیون جهانی از تنیس روی میز ایران

به گزارش “مازنداسپرت“، در تازه ترین اتفاق فدراسیون جهانی تنیس روی میز در اقدامی جالب در سایت جهانی این رشته از احمد سعادتمند تقدیر کرد. این اتفاق که حتی بازتاب جهانی و سیاسی هم داشت آن هم بعد از موفقیت هسته ای ایران در جهان یک اتفاق خوشایند برای ورزش ایران بود.   فدراسیون جهانی […]

به گزارش “مازنداسپرت“، در تازه ترین اتفاق فدراسیون جهانی تنیس روی میز در اقدامی جالب در سایت جهانی این رشته از احمد سعادتمند تقدیر کرد. این اتفاق که حتی بازتاب جهانی و سیاسی هم داشت آن هم بعد از موفقیت هسته ای ایران در جهان یک اتفاق خوشایند برای ورزش ایران بود.

 


فدراسیون جهانی تنیس روی میز که به دلیل عضویت ٢٢٢ کشور بزرگترین فدراسیون ورزشی جهان محسوب می شود در اقدامی جالب از فدراسیون تنیس روی میز ایران به عنوان پایتخت تنیس روی میز جهان اسلام یاد کرد و فدراسیون تنیس روی میز ایران را موفقترین فدراسیون چند ماهه اخیر اعلام کرد و از زحمات سختکوشانه شخص احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران تقدیر و تشکر کرد که متن انگلیسی این اتفاق افتخار آمیز در صفحه اول سایت جهانی فدراسیون تنیس روی میز دیده می شود.

احمد سعادتمند از زمان روی کار آمدنش در فدراسیون تنیس روی میز زحمات زیادی برای این فدراسیون کشیده که حاصل آن موفقیت و افتخاراتی بوده که در این چند ماهه اخیر برای کشورمان به دست آمده است.

شاید بتوان گفت انصافاً ورزش ایران با داشتن پتانسیل بالایی که دارد و همچنین استعدادهای درخشان در مسیر درستی گام بر میدارد و شاهد هستیم مدیران توانمند ورزشی می توانند در مسیر شکوفا شدن نام ایران در عرصه های جهانی تاثیر بسزایی داشته باشند.

تاثیری که علاوه بر شادی مردم باعث می شود نام ایران در جهان یاد شود و می بینیم این اتفاقات خوشایند علاوه بر تنیس روی میز در ورزشهایی مثل کشتی، والیبال، تکواندو، بسکتبال، فوتبال ساحلی، پرورش اندام، وزنه برداری و همچنین ورزش معلولین و جانبازان رخ می دهد و مدیران توانمند با استفاده از پتانسیل بالای ورزش ایران و استعداد های موجود در ایران این اتفاقات و افتخارات را رقم می زنند.

 

منبع:ورزش۳