هفته خوش مازنی ها در لیگ دسته سوم فوتبال کشور با نامردی آستارایی ها تلخ شد /چهار برد و چند مشت حاصل تلاش مازنی ها !

هفته نهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور این هفته با برگزاری دیدارهای آغاز شد. به گزارش مازند اسپرت؛هفته نهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این هفته از رقابت ها نمایندگان استان مازندران برابر حریفانشان به میدان رفتند. […]

00lig3هفته نهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور این هفته با برگزاری دیدارهای آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت؛هفته نهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این هفته از رقابت ها نمایندگان استان مازندران برابر حریفانشان به میدان رفتند.

در یکی از این دیدار ها تیم شهدای ماکران میاندرود صدرنشین رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، روز جمعه در زمین خود میزبان تیم کاوه شهرداری ورامین بود .

در این دیدار ماکرانی ها باز هم روی درخشش جواد غلامی مهاجم جوان خود موفق شدند در برابر حریف خود به برتری دست پیدا کنند. دراین دیدار هم جواد غلامی در حالی که به عنوان یار ذخیره وارد میدان شد ، بلافاصله بعد از حضور در زمین موفق شد  تک گل پیروزی بخش ماکرانی ها را به ثمر برساند تا این تیم همچنان به عنوان صدرنشین رقابت ها باشد .

تیم فوتبال شهدای ساری هم این هفته در مشهد میهمان تیم فوتبال یاران حجازی بود.

جوانان ساروی در این هفته از رقابت ها کار بزرگی کردند و در زمین حریف این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست دادند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را بدست آوردند.

دیگر نماینده استان مازندران تیم با سابقه استقلال لموک قائمشهر این هفته در خانه میزبان تیم شمیران بود .

در این دیدار قائمشهری ها در دیداری پرگل و جذاب موفق شدند با نتیجه سه بر دو حریف خود را با شکست بدرقه کنند و سه امتیاز حساس این دیدار خانگی را از آن خود کردند.

در یکی دیگر از بازی ها تیم جوان استقلال طبرستان در خانه میزبان تیم شیرین فراز آق قلا بود . در این دیدار بازیکنان جوان استقلال طبرستان موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ حریف گلستانی خود را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار خانگی را از ان خود کنند.

اما در عجیب ترین دیدار این هفته تیم فوتبال عمران شهرداری ساری میهمان تیم شهرداری آستارا بود .

در دیدار پرحاشیه و جنجالی تیم عمران شهرداری ساری در حالی که با نتیجه ۳ بر ۲ از حریف خود پیش بود در نهایت با فشار هواداران و ترس داوری ، در دقایق پایانی گل تساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد تابازی با تساوی سه سه به پایان برسد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند .

اما در این دیدار آستارایی ها اخلاق را باختند و در پایان بازی با هجوم به درون زمین جنجال بدی را به وجود اوردند . متاسفانه در این درگیری ها سعید بسطامی و چند بازیکن عمران به شدت مجروح شدند .

نکته عجیب در این دیدار برگزاری بازی با حضور تنها یکی دو مامور بود که مسئولین هیات فوتبال باید به طور جدی پیگیر این داستان باشند تا حق مازندران را از این بی احترامی ها  بگیرند ..!

نتایج  :

شهدای ماکران میاندرود ۱–0 کاوه شهرداری ورامین

گل : جواد غلامی

شهرداری آستارا۳ – 3عمران شهرداری ساری

یاران حجازی ۱ – 3 شهدا ساری

گل ها :بابک خاکسار – علی خدابخشی (۲گل)

استقلال لموک قائمشهر۳ –2 شمیران  

گل ها : نيما يحيی پور.بهروز ذبيحي.ارش فتحي

استقلال طبرستان ۲– 1شیرین فراز آق قلا