بازیکنان ما توانمندی خود را نشان ندادند/در تهران خودمان را ثابت می‌کنیم

مربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی می‌گوید بازیکنانش در دیدار با لارستان توانمندی خود را نشان ندادند. به گزارش مازنداسپرت ؛فرنوش اویسی درباره شکست تیمش مقابل لارستان اظهار داشت: ما تمرینات‌مان را برای این بازی به موقع انجام دادیم و بازیکنان ما از نظر فنی چیزی کم نداشتند، اما روزشان نبود و نتوانستند توانمندی‌های خود […]

خبرگزاری فارس: بازیکنان ما توانمندی خود را نشان ندادند/در تهران خودمان را ثابت می‌کنیم

مربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی می‌گوید بازیکنانش در دیدار با لارستان توانمندی خود را نشان ندادند.

به گزارش مازنداسپرت ؛فرنوش اویسی درباره شکست تیمش مقابل لارستان اظهار داشت: ما تمرینات‌مان را برای این بازی به موقع انجام دادیم و بازیکنان ما از نظر فنی چیزی کم نداشتند، اما روزشان نبود و نتوانستند توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند. این بازی باید با اختلاف به سود ما به پایان می‌رسید. قطعا در تهران می‌توانیم با یک بازی خوب خودمان را ثابت کنیم.

وی افزود: لارستان قبل از بازی با ما فقط با تفاضل گل صدرنشین بود، اما آنها با انگیزه‌ای فوق‌العاده به میدان آمده بودند. هیچ چیزی مثل انگیزه تاثیرگذار نیست.

مربی تیم هندبال بانوان تاسیسات در پاسخ به این سوال که داوری را چطور دیدید، خاطرنشان کرد: آنها هم اشتباهات خاص خود را دارند و شاید برخی صحنه‌ها هم اشتباه کرده باشند، اما روز گذشته مشکل از بازیکنان ما بود. ما مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان را در اختیار داریم، اما روز گذشته توانمندی خود را نشان ندادند.

اویسی درباره دیدار تیمش مقابل قم در هفته هفتم لیگ برتر، گفت: این تیم بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد که مقابل تیم‌های خوب با اختلاف کم شکست خورده است. نمی‌توان آنها را دست کم گرفت.

به گزارش فارس، اویسی از پرداخت ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان خبر داد./فارس