حضور رئیس فدراسیون جهانی رایزنی برای انتخابات بود/ صعود نوشاد امیدوار کننده است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران رایزنی برای انتخابات سال آینده بود. به گزارش مازنداسپرت ؛ مهرداد علیقارداشی در مورد حضور رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز اظهار داشت: انتقاداتی به ما می‌شود که چرا حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران را رسانه‌ای نکردیم، این در حالی است که او  […]

خبرگزاری فارس: حضور رئیس فدراسیون جهانی رایزنی برای انتخابات بود/ صعود نوشاد امیدوار کننده است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران رایزنی برای انتخابات سال آینده بود.

به گزارش مازنداسپرت ؛ مهرداد علیقارداشی در مورد حضور رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز اظهار داشت: انتقاداتی به ما می‌شود که چرا حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران را رسانه‌ای نکردیم، این در حالی است که او  با دعوت کمیته ملی المپیک و به واسطه آشنایی و دوستی با شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته به کشورمان سفر کرده بود و با دعوت ما نبود که بخواهیم کاری انجام دهیم.

وی ادامه داد: در مذاکراتی هم که در کمیته بود، من هم حضور داشتم و صحبت‌هایی شد و کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون جهانی گفت: ایرانیان مردم ورزش دوستی هستند و در صورتی که بار دیگر رئیس فدراسیون جهانی شدید افرادی از تنیس روی میز ایران را در کنارتان انتخاب کنید، چون کاربلد هستند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با مسابقات جهانی، انتخابات فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و طبق روند معمول نامزدها برای رایزنی به کشورهای مختلف سفر می‌کنند.

علیقارداشی در مورد صعود نوشاد عالمیان در رنکینگ فدراسیون جهانی عنوان کرد: نوشاد در المپیک نتوانسته بود، نمایش خوبی داشته باشد و در رنکینگ افت داشت، اما با درخششی که در تورهای جهانی سوئد و اتریش داشت، توانست صعود کند و امیدوار کننده بود و او می‌تواند به رتبه‌های بالاتری هم همانند گذشته برسد.

وی با اشاره به مسابقات آینده ملی پوشان گفت: ملی پوشان مردان باید در تور ایرانی که در اصفهان برگزار می‌شود، شرکت کنند و تنها بانوان ما به رقابت‌های فنلاند اعزام می‌شود./فارس