عطایی: سیچلو مربی بزرگی در دنیای والیبال نیست/ بعید می‌دانم آناستازی با او کار کند

کارشناس والیبال ایران گفت: اگر آناستازی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود بعید می‌دانم با سیچلو کار کند. بهروز عطایی درمورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی والیبال و معرفی گزینه‌هایی همچون آناستازی، مندز و استویچف اظهار داشت: به عقیده من شانس آناستازی بیشتر از سایر گزینه‌ها است. او مربی بزرگی است و فکر می‌کنم […]

خبرگزاری فارس: عطایی: سیچلو مربی بزرگی در دنیای والیبال نیست/ بعید می‌دانم آناستازی با او کار کند

کارشناس والیبال ایران گفت: اگر آناستازی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود بعید می‌دانم با سیچلو کار کند.

بهروز عطایی درمورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی والیبال و معرفی گزینه‌هایی همچون آناستازی، مندز و استویچف اظهار داشت: به عقیده من شانس آناستازی بیشتر از سایر گزینه‌ها است. او مربی بزرگی است و فکر می‌کنم همه مدل کار او را می‌پسندند. اگر فدراسیون بتواند با او به توافق برسد یعنی قدم بزرگی برداشته است.

وی ادامه داد: پیش از این هم مسئولان فدراسیون ۲ بار با وی مذاکره کرده بودند، اما خواسته‌هایی داشته که فدراسیون به آنها تن نداده است. از طرفی بعید می دانم چنین مربیانی از مواضع خود پایین بیایند، چراکه سبک و سیستم کاری خود را دارند که آنها را همه جا با خود می‌برند. اگر فدراسیون بتواند نگرش و سبک کاری او را کمی تغییر دهد به نظر من آناستازی گزینه خوبی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: حضور آناسنازی یک حسن بزرگ دارد و آن هم اینکه او با پیش زمینه نمی‌آید و تحت تاثیر دیگران نخواهد بود، اما شک ندارم که تحقیق خواهد کرد و البته بعید هم می‌دانم که سیچلو را نگه دارد و با وی کار کند، چراکه سیستم کاری خودش را دارد. ما سیچلو را به خوبی می‌شناسیم، اما واقعیت این است که او مربی بزرگی در دنیای والیبال نیست.

عطایی عنوان کرد: سیچلو به عنوان کمک مربی گزینه خوبی است، اما امیدوارم حضور او دست فدراسیون را برای مذاکره با مربیان بزرگ نبندد. اینکه می‌گویم اگر آناستازی بیاید با وی کار نمی‌کند به این دلیل است که قطعاً مربیان بزرگی همچون آناستازی سبک و روش خاص خود را دارند و بعید می‌دانم تغییر عمده‌ای در آن ایجاد کنند./فارس