عطاراشرفی: مخالف تصمیمات اعضای شورا بودم/ رأی من اندازه ۱۰ رای برخی اعضا ارزش دارد

عضو شورای عالی فنی وزنه‌برداری گفت:‌ معتقدم افرادی باید به عنوان مشاور انتخاب شوند که بتوانند به سرمربی مشورت بهتری بدهند. به گزارش مازنداسپرت ؛مهدی عطاراشرفی درباره انتخاب نصیرشلال به عنوان مشاور و ربیعی به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان گفت: متاسفانه من در آن جلسه شورا حضور نداشتم و با انتصابات و انتخابات آن […]

خبرگزاری فارس: عطاراشرفی: مخالف تصمیمات اعضای شورا بودم/ رأی من اندازه 10 رای برخی اعضا ارزش دارد

عضو شورای عالی فنی وزنه‌برداری گفت:‌ معتقدم افرادی باید به عنوان مشاور انتخاب شوند که بتوانند به سرمربی مشورت بهتری بدهند.

به گزارش مازنداسپرت ؛مهدی عطاراشرفی درباره انتخاب نصیرشلال به عنوان مشاور و ربیعی به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان گفت: متاسفانه من در آن جلسه شورا حضور نداشتم و با انتصابات و انتخابات آن جلسه هم موافق نیستم. 

وی ادامه داد: من یک رای بیشتر ندارم، اما همان یک رای به اندازه ۱۰ رای برخی از اعضای شورای فنی ارزش دارد. متاسفانه ۲-۳ نفر از اعضای شورا بیشتر حق رای ندارند و  سایر اعضا از دانش فنی لازم را برای تصمیم‌گیری در خصوص مسائل را برخوردار نیستند. من، دهنوی، پاکیزه‌جم و ذهتاب سال‌هاست در وزنه‌برداری هستیم و به مسائل فنی به خوبی اشراف داریم. مرادی هم که به عنوان رئیس فدراسیون حضور دارد حق رای ندارد.

عضو شورای عالی فنی وزنه‌برداری تصریح کرد: رئیس کمیته داوران، رئیس کمیته پزشکی و سایر اعضا عزیزان ما هستند، اما از دانش فنی لازم برای تصمیم‌گیری در خصوص مسائل کلان برخوردار نیستند. متاسفانه برخی باری به هر جهت هستند. من هم موافق انتخاب نصیرشلال نبودم؛ اگر الان جلوی او را نگیریم، باز هم می‌خواهد وزنه بزند. حتی یک نفر هم با من تماس نگرفت که در این خصوص نظرم را بپرسند و رای خود را صادر کردند.

وی عنوان کرد: حتی برای انتخاب سرمربی‌ هم حرف داشتم و معتقدم افرادی باید به عنوان مشاور انتخاب شوند که بتوانند به سرمربی مشورت بهتری بدهند. از کسانی نیستم که به ضرر وزنه‌برداری انتقاد کند، چون از خانواده این رشته هستم. وقتی خودمان مرادی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌کنیم، باید پای آن هم بایستیم. هر انتقادی هم که داشته باشم چه به صورت حضوری، چه جمعی و خصوصی مطرح خواهم کرد. 

عطاراشرفی افزود: در شأن رئیس فدراسیون نیست با لباس گرم در پشت صحنه ورزشکاران را کوچ کند. وقتی سرمربی انتخاب می‌کنیم، باید به او اعتماد کنیم و در جهت تقویت او گام برداریم. کمیته فنی باید متشکل از افراد با دانش باشد، اما من خجالت می‌کشم در شورا بنشینم.

عضو شورای عالی فنی وزنه‌برداری گفت: در قضیه بهادر مولایی هم حق او بود به المپیک برود و در آن داستان شورا اشتباه کرد؛ متاسفانه افرادی رای دادند که هیچ جایگاهی در وزنه‌برداری نداشتند. یک ریال هم از فدراسیون حقوق نمی‌گیرم که نخواهم حرف‌هایم را بزنم؛ مدت‌هاست این انتقادها را به مرادی مطرح می‌کنم.

وی درباره اختلافات در خصوص کیانوش رستمی خاطرنشان کرد: کیانوش رستمی یک مدیر قوی می‌خواهد تا بتواند او را در مسیر درستی قرار دهد. او یک ورزشکار حرفه‌ای است و به خوبی می‌داند چه می‌کند، اما نیازمند مدیریتی قدرتمند و باتجربه است./فارس