رومنیگه: بایرن بازی درخشانی مقابل ماینس ارائه کرد

معاون باشگاه بایرن‌مونیخ از عملکرد بازیکنان تیمش به خاطر پیروزی برابر ماینس تعریف کرد. به گزارش مازنداسپرت ؛ برد خارج از خانه شب گذشته مونیخی‌ها در زمین ماینس آنقدر دلچسب بود که کارل هاینس رومینیگه را وادار به واکنش و تعریف کرد. وی بعد از این برد بوندس‌لیگایی عنوان کرد:امشب بازی بسیار درخشانی ارائه کردیم. به […]

خبرگزاری فارس: رومنیگه: بایرن بازی درخشانی مقابل ماینس ارائه کرد

معاون باشگاه بایرن‌مونیخ از عملکرد بازیکنان تیمش به خاطر پیروزی برابر ماینس تعریف کرد.

به گزارش مازنداسپرت ؛ برد خارج از خانه شب گذشته مونیخی‌ها در زمین ماینس آنقدر دلچسب بود که کارل هاینس رومینیگه را وادار به واکنش و تعریف کرد.

وی بعد از این برد بوندس‌لیگایی عنوان کرد:امشب بازی بسیار درخشانی ارائه کردیم. به خصوص در نیمه اول عالی بودیم.نشان دادیم که با شایستگی کامل به پیروزی رسیدیم.فکر می‌کنم این برد یک نشانه خوب از تلاش دسته جمعی تیم و کارلو آنچلوتی بود.

نفر دوم مونیخی‌ها ادامه داد:اگر خوب بازی کنیم و نمایش امشب ما به عنوان سنگ محکی باشد،‌آنوقت شانس خوبی داریم که باردیگر به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا برسیم.

در این بازی بعد از آنکه کوردوبا دقیقه ۴ گل نخست را به سود ماینسی‌ها زد، بایرن از دقیقه ۸ گلزنی را آغاز کرد. در این هنگام لواندوفسکی گل نخست را با پاس روبن به ثمررساند. سپس نوبت به روبن و لواندوفسکی در دقایق ۲۱ و ۹۰+۲ رسید./فارس