آنچلوتی:از تیمم راضی هستم/بایرن کارهای ترکیبی زیبایی داشت

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از غلبه بر ماینس گفت:از تیمم راضی هستم و کارهای ترکیبی زیبایی داشتیم. به گزارش مازنداسپرت ؛ شب گذشته در نخستین بازی هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان موسوم به بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ در جدال خارج از خانه با ماینس ۳ بر یک برنده شد. کارلو آنچلوتی با […]

خبرگزاری فارس: آنچلوتی:از تیمم راضی هستم/بایرن کارهای ترکیبی زیبایی داشت

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از غلبه بر ماینس گفت:از تیمم راضی هستم و کارهای ترکیبی زیبایی داشتیم.

به گزارش مازنداسپرت ؛ شب گذشته در نخستین بازی هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان موسوم به بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ در جدال خارج از خانه با ماینس ۳ بر یک برنده شد.

کارلو آنچلوتی با خوشحالی در کنفرانس خبری اظهار داشت:به خصوص از عملکرد تیمم در نیمه نخست بسیار راضی هستم. در آن  45 دقیقه کارهای ترکیبی زیبایی ارائه کردیم و گل هم زدیم.

در این بازی بعد از آنکه کوردوبا دقیقه ۴ گل نخست را به سود ماینسی‌ها زد، بایرن از دقیقه ۸ گلزنی را آغاز کرد. در این هنگام لواندوفسکی گل نخست را با پاس روبن به ثمر رساند.

سپس دقیقه ۲۱ توماس مولر موقعیتی خوب را ایجاد کرد که روبن با ضربه سر گل دوم را زد. در دقیقه ۹۰+۲ نیز لواندوفسکی گل سوم را برای مونیخی‌ها زد.

وی همچنین از توماس مولر که در به ثمررسیدن گل‌های تیمش نقش داشت،‌ تمجید و عنوان کرد:توماس بازیکنی بسیار زیرک و با هوش است. از این جهت به راحتی می‌توان در پست‌های مختلف از او استفاده کرد./فارس