مک‌منمن: حرفی درباره کی‌روش نمی‌زنم، با او کار نکرده‌ام

ستاره پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در آستانه ال کلاسیکودربی این کشور گفت: حرفی درباره کی‌روش نمی‌زنم، با او کار نکرده‌ام. به گزارش مازنداسپرت ؛ مک‌منمن میهمان وب‌سایت خبری – تحلیلی اسپورت یو بود تا در آستانه ال‌کلاسیکودربی اسپانیا در این خصوص حرف بزند. این ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال درباره مسی و رونالدو […]

خبرگزاری فارس: مک‌منمن: حرفی درباره کی‌روش نمی‌زنم، با او کار نکرده‌ام

ستاره پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در آستانه ال کلاسیکودربی این کشور گفت: حرفی درباره کی‌روش نمی‌زنم، با او کار نکرده‌ام.

به گزارش مازنداسپرت ؛ مک‌منمن میهمان وب‌سایت خبری – تحلیلی اسپورت یو بود تا در آستانه ال‌کلاسیکودربی اسپانیا در این خصوص حرف بزند. این ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال درباره مسی و رونالدو گفت: این دو ابرستاره را واقعا نمی‌شود با هم مقایسه کرد، اشتراک این دو بازیکن بزرگ، فرصت طلبی فوق العاده آنها است.

وی درباره مربیان رئال مادرید نیز گفت: به عقیده من زیدان راه درستی را طی می‌کند، البته ویسنته دل بوسکه هم عالی بود، این دو مربی بهترین مربیان رئال مادرید بودند.

مک‌منمن در واکنش به سوال خبرنگار درباره مقایسه آنها با کارلوس کی‌روش گفت: درباره کی‌روش حرف نمی‌زنم چون با او کار نکرده‌ام./فارس