زیدان: آماده پیروزی مقابل بارسلونا هستیم/ کریس هنوز تشنه موفقیت است

مربی کهشکانی‌ها در کنفرانس پیش از بازی حساس فردا مقابل بارسا اظهار داشت: ما به خوبی تمرین کرده و برای پیروزی در ال‌کلاسیکو آماده‌ایم. به گزارش مازند اسپرت؛ فردا ساعت ۱۸:۴۵ دنیای فوتبال نظاره‌گر مهمترین بازی فوتبال جهان خواهد بود. جایی که در ورزشگاه «نیوکمپ» رئال مادرید مهمان بارسلونا خواهد بود.  زیدان در کنفرانس پیش از […]

خبرگزاری فارس: زیدان: آماده پیروزی مقابل بارسلونا هستیم/ کریس هنوز تشنه موفقیت است

مربی کهشکانی‌ها در کنفرانس پیش از بازی حساس فردا مقابل بارسا اظهار داشت: ما به خوبی تمرین کرده و برای پیروزی در ال‌کلاسیکو آماده‌ایم.

به گزارش مازند اسپرت؛ فردا ساعت ۱۸:۴۵ دنیای فوتبال نظاره‌گر مهمترین بازی فوتبال جهان خواهد بود. جایی که در ورزشگاه «نیوکمپ» رئال مادرید مهمان بارسلونا خواهد بود. 

زیدان در کنفرانس پیش از بازی گفت: به نتیجه جدال فردا فکر نمی‌کنم تنها برای ارائه عملکردی خوب پا به میدان می‌گذارم. بدون تردید با درخشان ظاهر شدن ۳ امتیاز را هم خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: به بازی بارسا مقابل رئال سوسیداد توجه نمی‌کنم. قطعا آنها تفاوت خواهند داشت. ما در مقابل مدافع قهرمانی لالیگا بازی خواهیم کرد و باید بدانیم که تیم‌های بزرگ در بازی‌های مهم متفاوت خواهند بود.

مربی سفیدپوشان مادرید در مورد اینیستا و کروس تصریح کرد: حضور اینیستا برایم اهمیت ندارد گرچه برای تیمش موثر خواهد بود. تونی کروس حال خوبی دارد اما نمی‌توانم در خصوص او ریسک کنم و به او زمان خواهم داد. 

زیدان در مورد رونالدو و کاسمیرو نیز گفت: امسال کریستیانو همه چیز بدست آورده اما هنوز تشنه موفقیت است. وی می‌داند چگونه آماده شود و تمرکز خود را بر روی بازی گذارد. بدون تردید حضور رونالدو برای همه تیم روحیه‌بخش خواهد بود زیرا که وی یک فوتبالیست حرفه‌ای خواهد بود. کاسمیرو حاضر است و باید دید فردا در ترکیب قرار می‌گیرد یا خیر. خیلی خوشحالم که او بهتر شده است./فارس