قلعه نویی: بازیکنان حریف خودشان را روی زمین می‌انداختند/روی گلی که خوردیم کسی مقصر نبود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:نمی‌دانم در مورد بازی چه بگویم ولی امروز می ‌توانستیم ۴ گل بزنیم. به گزارش مازند اسپرت؛امیرقلعه نویی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک با پدیده اظهار داشت: راجع بازی نمی‌دانم چه بگویم، فوتبال خوبی در نیمه اول بازی کردیم، گل های زیادی می‌توانستیم بزنیم. حتی معتقد هستم […]

خبرگزاری فارس: قلعه نویی: بازیکنان حریف خودشان را روی زمین می‌انداختند/روی گلی که خوردیم کسی مقصر نبود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:نمی‌دانم در مورد بازی چه بگویم ولی امروز می ‌توانستیم ۴ گل بزنیم.

به گزارش مازند اسپرت؛امیرقلعه نویی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک با پدیده اظهار داشت: راجع بازی نمی‌دانم چه بگویم، فوتبال خوبی در نیمه اول بازی کردیم، گل های زیادی می‌توانستیم بزنیم. حتی معتقد هستم که می توانستیم ۴ گل بزنیم. با گلی که خوردیم از لحاظ روحی به هم ریخته شدیم درحالی که  می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، اما خواست خدا بود. در شروع بازی باد کم بود، اما رفته رفته بیشتر شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد: با توجه به اینکه دفاع راست آنها زیاد نفوذ می‌کرد، به همین دلیل محمد ابرهیمی را آوردیم تا بتوانیم کنترل کنیم و سیستم ۳-۳-۴ کردیم. متأسفانه در شرایطی که باد می‌وزد تاکتیک و تکنیک عملاً از بین می‌رود و چیزی در بازی مشخص نمی‌شود. روی گلی هم که خوردیم هیچ‌کس مقصر نبود. از سوی دیگر گلر آنها هم روز خوبی داشت و هر دروازه‌بانی که جلوی ما می‌آید بهترین بازیکن می‌شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه کرار جاسم شرایط خوبی در بازی نداشت، گفت: کرار در این مسابقه انتظارات را برآورده نکرد و اصلاً خوب نبود. اگر این بازیکن به شرایط آرمانی نرسد، مشکل‌ساز می‌شود. به هر حال باید بازیکن خارجی یک تفاوتی داشته باشد و چون دلاری حقوق می‌گیرد و اگر شرایط  همین باشد، برخورد هم خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: فرزاد حاتمی هم امروز خیلی خوب بود اما یکی از بازیکنان ما یعنی محمد ابراهیمی خودخواهانه عمل کرد و می‌توانست حتی دو گل هم بزند. تماشاگران باید رفتارهایشان نسبت به همه بازیکنان یکسان باشد، فرزاد حاتمی هم در مدت گذشته تلاش زیادی کرده و در این فصل هم به اندازه دو بازیکن می‌دود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به دریافت گل عنوان کرد: بعد از گلی که خوردیم بازهم خوب بازی کردیم، اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. احساسم این است که دو پنالتی برای ما گرفته نشد. خطایی که روی سروش رفیعی انجام شد صد درصد پنالتی بود و در صحنه‌ای دیگر توپ به دست مدافع آنها برخورد کرد. در یک صحنه اواخر بازی هم مدافع حریف روی فرزاد حاتمی خراب شد که مطمئن نیستم پنالتی باشد یا خیر، اما در مجموع به داوران خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم آقای کامرانی‌فر و داوران ما با هیاهو تحت‌تأثیر قرار نگیرند. 

قلعه‌نویی ادامه داد: داوران ما کم کم جوان می‌شوند و خوش‌تیپ هم هستند، هرچند حقوق زیادی نمی‌گیرند اما امیدوارم به چیزی که لیاقت دارند، برسند.

وی در مورد اینکه بازیکنان حریف وقت‌کشی می‌کردند گفت: نمی‌دانم چرا برخی تیم‌ها مقابل تراکتورسازی دنبال فوتبال نیستند، در بازی امروز بازیکنان حریف خودشان را روی زمین می‌انداخت و وقت‌‌تلف می‌کردند. فقط ۴-۳ بار یونس شاکری خودش را به زمین انداخت، دروازه‌بانشان هم همین‌طور. حدود ۶ دقیقه وقت تلف شد اما داور تنها ۴ دقیقه گرفت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به شرایط بازیکنانش گفت: سروش رفیعی و هادی محمدی با شرایط سختی بازی کردند. هادی ۷-۶ بار فیزیوتراپی کرد و خیلی دوست داشت به این مسابقه برسد و معرفتی بازی کرد.

قلعه‌نویی ادامه داد: با اینکه سروش رفیعی هنوز تکلیفش مشخص نیست، اما با این شرایط بدنی بازی کرد. باید اخلاق و معرفت او را ببینید. در این بازی احتمال داشت شرایط او بدتر شود و حتی تا نیم‌فصل را از دست بدهد، اما بازهم در میدان حاضر شد. سایر مسائل به باشگاه فولاد و کمیته انضباطی بازمی‌گردد، اما به نظر من سروش اگر در ایران باشد برای تراکتورسازی بازی خواهد کرد./فارس