کارگاه آموزشی دوپینگ و CPR در اداره ورزش بابلسر برگزار شد + عکس

کارگاه آموزشی دوپینگ و CPR در اداره ورزش بابلسر برگزار شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر ، به همت هیات پزشکی ورزشی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هلال احمر بابلسر یکدوره کارگاه آموزشی دوپینگ و CPR ویژه مدیران باشگاهها ، مربیان و ورزشکاران صبح روز پنجشنبه ۱۱ آذر از […]

0202055کارگاه آموزشی دوپینگ و CPR در اداره ورزش بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر ، به همت هیات پزشکی ورزشی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هلال احمر بابلسر یکدوره کارگاه آموزشی دوپینگ و CPR ویژه مدیران باشگاهها ، مربیان و ورزشکاران صبح روز پنجشنبه ۱۱ آذر از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ عصر در محل سالن آموزشی هلال احمر بابلسر برگزار گردید.

اسماعیل پهلوان رئیس و سیده صدیقه بابایی مسئول امور ورزشی و ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان بابلسر از این کارگاه آموزشی بازدید بعمل آوردند.

پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان در حاشیه این کلاس آموزشی به نقش ارتقاء سطح آموزش مربیان و داوران در جهت رشد و پویایی ورزش تاکید کرد.

وی افزود : توجه به آموزش و ارتقاء مربیان و داوران سطح شهرستان بابلسر در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار دارد. پهلوان خاطر نشان کرد از ضعف های عمده ورزش بابلسر حوزه آموزش میباشد که با تلاش هیات های ورزشی ، مربیان و داوران تلاش میشود تا مشکلات آموزش در حوزه ورزش بابلسر برطرف گردد.

 

 

photo 2016 12 02 14 39 28

photo 2016 12 02 14 39 30