سلیمانی: هنوز به هماهنگی نرسیده‌ایم/حتی ناظر هم به داور تذکر می‌داد

مربی تیم والیبال بانوان پارسه با اعتراض به قضاوت داور ۲ در دیدار تیمش با ذوب‌آهن گفت: داور روی اعصاب همه بود.   فریبا سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی مازنداسپرت؛ درباره شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان گفت: فکر نمی‌کردم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. البته روی برد […]

خبرگزاری فارس: سلیمانی: هنوز به هماهنگی نرسیده‌ایم/حتی ناظر هم به داور تذکر می‌داد

مربی تیم والیبال بانوان پارسه با اعتراض به قضاوت داور ۲ در دیدار تیمش با ذوب‌آهن گفت: داور روی اعصاب همه بود.

 

فریبا سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی مازنداسپرت؛ درباره شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان گفت: فکر نمی‌کردم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. البته روی برد هم حساب نمی‌کردم، چون تیم ما امسال جوان شده و بازیکنان تجربه کمتری دارند. نفرات جدیدی به تیم اضافه شده‌اند که هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند. فکر می‌کنم ذوب‌آهن از همه تیم‌های لیگ هماهنگ‌تر است چون بازیکنانش سال‌ها کنار هم کار کرده‌اند.

وی افزود: بازیکنان ما در این دیدار خوب شروع کردند، انگیزه هم داشتند، اما هماهنگی نبود. شوک‌هایی که به تیم ما وارد شد از جمله منحل شدن تیم ۲۴ ساعت قبل از شروع مسابقه و تغییراتی که در تیم داشتیم همه تاثیرگذار بود. نگین شیرتری فقط دو هفته بود که به به جمع ما اضافه شد اما تا لحظه آخر مشکل کمیته انضباطی داشت.

مربی تیم والیبال بانوان پارسه با اعتراض به داوری این دیدار، تصریح کرد: داور ۲ این بازی از دبی آمده بود و اصلا نمی‌دانم قضاوت بین‌المللی داشت یا نه. ما مشکلی برای قضاوت او نداشتیم اما بهتر بود او یک بازی سنگین را سوت نمی‌زد و از لیگ دسته اول شروع می‌کرد. قضاوت این داور به گونه‌ای بود که ارتباطی به تیم برنده و بازنده نداشت. حتی حریف هم متوجه شدم به نحوه قضاوت او معترض بود. ناظر داوری هم مرتب تذکر می‌داد و چنین قضاوتی روی اعصاب همه تاثیر می‌گذارد.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا به صورت رسمی اعتراضی داشتید یا خیر، خاطرنشان کرد: به ناظر بازی گفتم و او هم گفت همه اتفاقات را به فدراسیون انتقال می‌دهد. این داور از دبی آمده بود، اما فکر نمی‌کنم امارات لیگ قوی داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی ۳ هفته‌ای لیگف گفت: تمرینات ما ادامه دارد. امیدوارم این تعطیلی بهترین فرصت برای این باشد که بچه‌ها خودشان را پیدا کنند. برد و باخت‌ها همیشه هست و مهم این است که از آنها استفاده کنیم. می‌توانیم دور برگشت جبران کنیم./فارس