لاپورتا:به جای منچستر، رونالدو نزدیک بود به بارسلونا ملحق شود

مدیر اسبق باشگاه فوتبال بارسلونا فاش کرد قبل از آنکه کریستیانو رونالدو راهی منچستریونایتد شود، در آستانه پیوسته به آبی‌واناری‌ها قرارداشت.   به گزارش مازنداسپرت؛ خوان لاپورتا در مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد، این نکته را رسانه‌ای کرد در دهه قبل و پیش از آنکه رونالدو، اعجوبه کنونی رئال مادرید به عنوان یک جوان جویای‌نام […]

خبرگزاری فارس: لاپورتا:به جای منچستر، رونالدو نزدیک بود به بارسلونا ملحق شود

مدیر اسبق باشگاه فوتبال بارسلونا فاش کرد قبل از آنکه کریستیانو رونالدو راهی منچستریونایتد شود، در آستانه پیوسته به آبی‌واناری‌ها قرارداشت.

 

به گزارش مازنداسپرت؛ خوان لاپورتا در مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد، این نکته را رسانه‌ای کرد در دهه قبل و پیش از آنکه رونالدو، اعجوبه کنونی رئال مادرید به عنوان یک جوان جویای‌نام پرتغالی در سال ۲۰۰۳ به منچستریونایتد برود، کارش تقریبا برای پیوستن به بارسلونا تمام شده بود.

وی عنوان کرد:در آن سال ما در حال باز‌سازی ساختارهای تیم بودیم. بازیکنانی مثل رونالدینیو، رافا مارکز و ریکاردو کوارشما را جذب کردیم. بعد هم خورخه مندس، برای ما دکو را به خدمت گرفت.

لاپورتا ادامه داد:مندس به ما گفت یک بازیکن جوان پرتغالی بسیار خوب به اسم رونالدو در اختیار دارد.در حالیکه منچستریونایتد با ۱۹ میلیون یورو می‌خواست او را به خدمت گیرد، مندس به ما گفت می‌‌تواند درازای ۱۷ میلیون یورو رونالدو را برای بارسا به خدمت‌گیرد.

مدیر سابق که نزد آبی و اناری‌ها از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ فعالیت کرد، همچنین عنوان کرد: در حالیکه آماده می‌شدیم که مقدمات عقد قرارداد با او را فراهم کنیم، در یک چرخش عجیب رونالدو راهی تیم منچستریونایتد شد.

در تیم انگلیسی این بازیکن زیر نظر سرآلکس فرگوسن به فوق‌ستاره‌ای بزرگ تبدیل شد که در سال ۲۰۰۹ راه حضور در تیم رقیب بارسا یعنی رئال مادرید را در پیش گرفت./فارس