هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان/برد شیرین شاگردان عطایی در اراک + سایر نتایج

هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان امروز (پنجشنبه) با پیروزی کاله و شکست خانگی عمران شهرداری ساری پیگیری شد . به گزارش مازنداسپرت، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (پنج شنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ساری، تبریز، ورامین و اراک پیگیری می شود. […]

000kaleeehهفته نهم لیگ برتر والیبال مردان امروز (پنجشنبه) با پیروزی کاله و شکست خانگی عمران شهرداری ساری پیگیری شد .

به گزارش مازنداسپرت، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (پنج شنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ساری، تبریز، ورامین و اراک پیگیری می شود.

سومین مسابقه لیگ برتر والیبال در هفته نهم، به میزبانی اراک و در سالن امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد و تیم های شهرداری اراک و کاله مازندران به مصاف یکدیگر رفتند.
این مسابقه نیز سه بر صفر به پایان رسید تا تیم کاله مازندران که یک مسابقه نسبت بر حریف خود کمتر دارد، چهارمین برد خود را تجربه کرده باشد.
شهرداری اراک در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب میهمان خود شد تا همچنان با یک برد و چهار امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر والیبال باقی بماند.
مرتضی اکرمی، مرتضی علایی و محمود حداد به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشت.
تیم کاله مازندران با ترکیب رسول آقچه ای، ولی علیپور، مهدی رنجبر، امیر حسین اسفندیار، جواد کریمی، اسماعیل مسافر و ابولفضل قلی پور این مسابقه را شروع کرد.
همچنین در تیم شهرداری اراک بهزاد به نژاد، نیما اسفندیاری، بهنام حاجی پور، سید احمدرضا میر هادی، علیرضا نادی، ونلین کادانکوف و امین رضوی در ابتدای این مسابقه به میدان آمدند.

در نخستین مسابقه این هفته و از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تیم والیبال پیکان در خانه والیبال تهران میزبان هاوش گنبد بود که این مسابقه سه بر صفر به سود پیکانی ها به پایان رسید.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در این مسابقه که ۷۰۰ تماشاگر داشت، در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند تا هشتمین برد خود در این رقابت ها را تجربه کنند.
پیکان با کسب سه امتیاز این مسابقه، ۱۹ امتیازی شد و هاوش گنبد نیز هفتمین ناکامی خود را تجربه کرد.
مسعود قاری، وحید پورکاشیان و یونس حسن زاده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که ۸۵ دقیقه طول کشید بر عهده داشتند.
در دومین مسابقه هفته نهم لیگ برتر مردان ایران تیم های صالحین ورامین و شهرداری ارومیه در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند که شهرداری ارومیه در این مسابقه سه بر صفر مغلوب میزبان شد و پنجمین شکست خود را تجربه کرد.
شاگردان محمد ترکاشوند سرمربی تیم صالحین ورامین در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۳۲ بر ۳۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا با کسب پنجمین برد خود، ۱۵ امتیازی شوند.
محمد شاهمیری و میثم پارسه به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را که ۱۰۰ دقیقه به طول کشید، بر عهده داشت و محمد حسین شفقی و علی یاوری نیز ناظران این مسابقه بودند.
مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه که یک هزار و ۲۰۰ تماشاگر داشت، به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد.