برد شیرین و دلچسب نساجی در هفته پانزدهم لیگ یک/جایگاه چهارم جدول در تصرف ببرهای باغیرت + جدول

تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز فولاد یزد را با نتیجه پرگل شکست داد. به گزارش مازنداسپرت، هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور (جام آزادگان) عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز دو تیم نساجی مازندران و فولاد یزد به دیدار هم رفتند. این دیدار […]

00khoone 2تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز فولاد یزد را با نتیجه پرگل شکست داد.

به گزارش مازنداسپرت، هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور (جام آزادگان) عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز دو تیم نساجی مازندران و فولاد یزد به دیدار هم رفتند.

این دیدار که به میزبانی تیم نساجی و در زمین شهید وطنی قائم‌شهر برگزار شد در نهایت با نتیجه پرگل سه بر صفر به سود تیم نساجی مازندران به پایان رسید.

نساجی با این برد و کسب سه امتیاز این دیدار تماشایی ، با کسب ۲۴ امتیاز در مکان چهارم جدول لیگ دسته یک و بالاتر از خونه به خونه قرار گرفت.

ترکیب نساحی در این دیدار :

وحید مهدی‌خانی، میلاد احمدی، حسن نجفی، میثم کریمی، پیمان میری، مقداد قباخلو، سهیل رحمانی، مجتبی رمضانی، پیمان میری، هانی اسماعیلی، محمد عباس‌زاده

ترکیب تیم فولاد یزد :

ایمان نخودساز، ایمان کیانی، موسی شهبازی، وحید ارمی، رامین قربانی، محمدعلی حسینی، رضا طلبه، نعمت‌الله بخشی‌پور، حامد حیدری، رضا نبی‌زاده و علی‌رضا بیک‌زاویه

 

نساجی که امروز در غیاب محمود فکری، حسین مسگرساروی را روی نیمکت خود داشت بازی را طوفانی شروع کرد و توانست با استفاده از اشتباه خط دفاعی تیم فولاد و دو گل به‌خودی، نیمه اول را با بردی شیرین به رختکن برود.

در آغاز نیمه دوم حملات تیم نساجی یکی پس از دیگری مهار شد و از دست رفت تا در نهایت در دقیقه ۹۱ و در وقت اضافه بازی، محمد عباس‌زاده توانست گل دیگری را وارد دروازه فولادی‌ها کند و نساجی با سه گل شیرین، پیروزمندانه زمین چمن را ترک کند.

در این دیدار تماشایی ؛تماشاگران پرشور قائم‌شهری علاوه بر تشویق مسگرساروی، محمود فکری، سرمربی غایب تیم را نیز تشویق کردند.

 

جدول دسته یک (۹۵-۹۶) – لیگ آزادگان ۹۶

دسته یک لیگ آزادگان ۹۶  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ ملوان ۱۵ ۸ ۵ ۲ ۱۸ ۱۲ ۶ ۲۹
۲ سپیدرود رشت ۱۴ ۸ ۴ ۲ ۱۴ ۸ ۶ ۲۸
۳ گل گهرسیرجان ۱۵ ۷ ۵ ۳ ۲۴ ۱۵ ۹ ۲۶
۴ نساجی مازندران ۱۵ ۶ ۶ ۳ ۲۲ ۱۵ ۷ ۲۴
۵ خونه به خونه ۱۵ ۶ ۶ ۳ ۱۹ ۱۲ ۷ ۲۴
۶ راه‌آهن ۱۵ ۶ ۶ ۳ ۱۸ ۱۴ ۴ ۲۴
۷ پارس جنوبی جم ۱۵ ۶ ۶ ۳ ۱۱ ۹ ۲ ۲۴
۸ اکسین البرز ۱۴ ۷ ۲ ۵ ۱۹ ۱۳ ۶ ۲۳
۹ بادران تهران ۱۵ ۶ ۵ ۴ ۱۴ ۱۰ ۴ ۲۳
۱۰ آلومینیوم اراک ۱۵ ۴ ۷ ۴ ۱۶ ۱۴ ۲ ۱۹
۱۱ مس کرمان ۱۵ ۳ ۱۰ ۲ ۱۳ ۱۱ ۲ ۱۹
۱۲ مس رفسنجان ۱۵ ۴ ۴ ۷ ۱۳ ۱۱ ۲ ۱۶
۱۳ نفت‌ م.سلیمان ۱۵ ۳ ۷ ۵ ۱۳ ۱۵ ۱۶
۱۴ خیبر خرم‌آباد ۱۵ ۴ ۴ ۷ ۱۱ ۱۵ ۱۶
۱۵ ایران جوان بوشهر ۱۵ ۳ ۶ ۶ ۱۵ ۲۱ ۱۵
۱۶ فولاد یزد ۱۵ ۲ ۷ ۶ ۱۰ ۲۱ -۱۱ ۱۳
۱۷ فجر سپاسی ۱۵ ۱ ۵ ۹ ۱۰ ۲۰ -۱۰ ۸
۱۸ استقلال اهواز ۱۵ ۰ ۵ ۱۰ ۸ ۳۲ -۲۴ ۵