کشمکش جویباری ها و رامسری ها همچنان ادامه دارد/بیانیه جویباری ها:باتهمت زدن به تیم مقابل آبروی رفته بازنخواهد گشت!

به گزارش مازند اسپرت؛حواشی دیدار تیم های شهروند رامسر و شهروند جویبار در لیگ برتر فوتبال استان مازندران، بعد از این دیدار همچنان ادامه دارد، تا جایی که بعد از مصاحبه مدیرعامل تیم جویباری و پاسخ مسئولین رامسری ، و بیانیه اهالی رسانه رامسر، اکنون رسانه ی تیم جویباری  نیز در واکنش به بحث های […]

photo 2016 11 30 13 04 24 mz

به گزارش مازند اسپرت؛حواشی دیدار تیم های شهروند رامسر و شهروند جویبار در لیگ برتر فوتبال استان مازندران، بعد از این دیدار همچنان ادامه دارد، تا جایی که بعد از مصاحبه مدیرعامل تیم جویباری و پاسخ مسئولین رامسری ، و بیانیه اهالی رسانه رامسر، اکنون رسانه ی تیم جویباری  نیز در واکنش به بحث های اخیر رامسری ها دست به قلم شدند.

متن ارسالی از خبرنگار جویباری را در ادامه میخوانید:

 

هفته شانزدهم لیگ برتر مازندران و چشم همه به رای کمیته انضباطی/ قطعا با دروغ نویسی و تهمت زدن به تیم مقابل نمی شود آبروی رفته را بازگرداند:

کلیه حواشی بازی جویبار و رامسر تصویربرداری شده و در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت .متاسفانه فوتبال کشور ما دارای حواشی زیادی می باشد از جمله درگیری و جو ناسالم !
در بازی شهروند مقاومت جویبار و شهروند رامسر هم این شرایط حکم فرما بود که باعث در گیری بین دو تیم شدو بازی نیمه کاره ماند ! ولی در حال حاضر مسئولین تیم رامسری چه چیزی را می خواهند ثابت کنند که همه را دروغگو و ناجوانمرد می دانند و خود را میهمان نواز …!
آقای سرپرست ،آقای خبرنگار ، همه می دانند چه اتفاقاتی در بازی جویبار و بازی های قبلی، چالوس ،فریدونکنار و بازی دوستانه افتاده !! دوست عزیزی که حرمت قلم و رسالت خبرنگاری را زیرپا می گذاری، فهش های ناموسی بازیکنان تیم رامسر را نشنیده ای که به کادر و بازیکنان ما می دادند؟؟؟!!
دوست عزیز اگه ریس تربیت بدنی شما نبود و شما رو تهدید به انحلال باشگاه نمی کرد که جنازه داور را از درون رختکن می بردند !!
داور از ترس کتک خوردن بعد از شصت و پنج دقیقه به زمین برگشت تا زنده از ورزشگاه بیرون برود!
انصاف چیز خوبیست ، وجدان هم خوبست،با دروغ نویسی کسی بزرگ نمی شود!!
ما مثل بعضی ها از رو شکم حرف نمی زنیم تمام درگیری، فهش و کتک کاری تیم شما به داور و بازیکنان ما تصویربرداری شده ،الان که عصر ارتباطات و فن آوری است بخاطر شیرین کردن خود دروغ  تحویل مردم ندهید لطفا؟؟ همین گونه است هنوز هیچ تیمی از شما بالاتر از مازندران را ندیده است!؟
شما در بازی رفت حتما نبودید که اینگونه نوشتید !!بازیکنان رامسر بعد از چند دقیقه تاخیر آمبولانس،  فرار کردند و سوار اتوبوس شدند(فیلمش موجود است) ..
در آن بازی کسی به تیم رامسر کاری نداشت چیزی نگفت . تیم جویبار با ناظر مشکل داشت .
اینجور امتیاز گرفتند ناجوانمردانه است یا فهش ناموسی دادند به بازیکنان ، کادر و کتک زدن داور ناجوانمردانه است !
البته اتفاقات بازی رفت جویبار را کسی تایید نمی کند ولی متخلفین آن بازی جریمه و محروم شدند و شما هم سه امتیاز گرفتین پس شما کاسه داغ تر از آش نباشید. . !
تصاویر و فیلم بازی در اختیار سرپرست باشگاه شهروند مقاومت جویبار قرار گرفته تا در اختیار کمیته انضباطی قرار گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود مخصوصا سرپرست ، کاپیتان و دروازبان شهروند رامسر..