با استقبال مردم و ورزشکاران/ ۵ ورزشکار و مربی آملی دارنده مدال برنز کاراته آسیا وارد زادگاه‌شان شدند

۳ ورزشکار و ۲ مربی دارنده مدال برنز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی اندونزی با استقبال مردم، ورزشکاران و ورزش‌دوستان وارد زادگاه‌شان آمل شدند.   به گزارش مازنداسپرت، ۳ ورزشکار زن و ۲ مربی دارنده مدال برنز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی اندونزی عصر امروز با استقبال مردم، ورزشکاران، مسؤولان و ورزش‌دوستان وارد […]

۳13950909001183 PhotoA ورزشکار و ۲ مربی دارنده مدال برنز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی اندونزی با استقبال مردم، ورزشکاران و ورزش‌دوستان وارد زادگاه‌شان آمل شدند.

 

به گزارش مازنداسپرت، ۳ ورزشکار زن و ۲ مربی دارنده مدال برنز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی اندونزی عصر امروز با استقبال مردم، ورزشکاران، مسؤولان و ورزش‌دوستان وارد زادگاه‌شان آمل شدند.

پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته آسیا امسال از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار بود که کاراته‌کاهای کشورمان از شهرستان آمل به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در قالب تیم ملی کاتا در بخش تیمی صاحب گردن‌آویز برنز شدند و بر روی سکوی سوم قاره کهن جای گرفتند.

در این مراسم مسؤولان ورزش مازندران و رئیس هیأت کاراته استان از مدال‌آوران استقبال کردند.

اعظم ملایم و علیرضا رضا‌زاده زوج موفق کاراته مازندران که از مربیان تیم ملی کاراته در رده‌های مختلف محسوب می‌شوند با هدایت آرزو لونجی، ستاره خاکپور و محدثه ناییجی توانستند مدال برنز را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند و نماینده شایسته‌ای برای ورزش کشورمان باشند.

 مراسم استقبال از این ورزشکاران دارنده مدال آسیایی از میدان علویان ورودی شهر آمل آغاز شده به دلیل ایام شهادت امام رضا(ع)، امام حسن(ع) و رسول اکرم(ص) کارناوال استقبال در خیابان‌های اصلی به راه انجام نشد.