لیگ برتر والیبال کشور/ عمران شهرداری ساری ملی پوشان بانک سرمایه/کاله مهمان شهرداری اراک

تیم سازمان عمران شهرداری ساری در خانه میزبان بانک سرمایه و کاله آمل نیز در بازی خارج از خانه مهمان شهرداری اراک در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور است. به گزارش مازنداسپرت،، هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور (گرامیداشت جام شهدای منا) روز پنج‌شنبه یازدهم آذر ماه ۶ بازی انجام می‌شود که دو […]

00omraaanتیم سازمان عمران شهرداری ساری در خانه میزبان بانک سرمایه و کاله آمل نیز در بازی خارج از خانه مهمان شهرداری اراک در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور است.

به گزارش مازنداسپرت،، هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور (گرامیداشت جام شهدای منا) روز پنج‌شنبه یازدهم آذر ماه ۶ بازی انجام می‌شود که دو نماینده مازندران به مصاف حریفان خود می‌روند.

این مسابقات که از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود در یکی از این بازی‌ها شاگردان بهزاد محمودی در تیم سازمان عمران شهرداری ساری در دیدار خانگی میزبان شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه است که تیم تهرانی کاملا از بازیکنان تیم ملی بهره می‌برد.

این بازی در حالی در حضور تماشاگران پرشور ساروی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود که بانک سرمایه با ۱۹ امتیاز در صدر جدول و عمران شهرداری ساری نیز با ۱۴ امتیاز در بین ۱۴ تیم چهارم است.

نکته مهمتر این مسابقه، میزبانی سازمان عمران است که تا کنون در تمامی دیدارهای خانگی (سه دیدار) پیروز میدان بوده و این تیم در بازی های خانگی به حریفان اجازه کسب برد نمی دهد. صالحین ورامین، پارسه تهران و شهرداری تبریز در ساری مغلوب میزبان شدند و اگر ساری در این هفته مغلوب شود، نخستین شکست خانگی را تجربه می کند. از سوی دیگر بانک سرمایه اگر این هفته مغلوب نماینده ساری شود، احتمال از دست دادن صدرنشینی را خواهد داشت.

همچنین در دیگر بازی نیز تیم کاله آمل در یک بازی خارج از خانه مهمان شهرداری اراک است.

تیم شهرداری اراک که با یک برد و چهار امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد در هفته نهم میزبان کاله مازندران است که با دو برد و شش امتیاز از هشت مسابقه در جایگاه دهم است. شهرداری اراک در صورت پیروزی با سه امتیاز می تواند جای کاله را در جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته نهم به دست آورد.

این بازی که در اراک برگزار می‌شود، تیم کاله آمل با ۶ امتیاز در رده دهم و شهرداری اراک نیز با چهار امتیاز دوازدهم است.

 

برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه
پیکان تهران – هاوش گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه
سایپا تهران – پارسه تهران

ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت ۱۷
سازمان عمران شهرداری ساری – بانک سرمایه

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۷
شهرداری تبریز – خاتم اردکان

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت ۱۷
صالحین ورامین – شهرداری ارومیه

اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۷
شهرداری اراک – کاله مازندران