لیگ دسته یک فوتبال کشور/ میزبانی نساجی از فولاد یزد/ خونه به خونه بابل مهمان قعرنشین شیرازی

تیم نساجی قائم شهر در لیگ دسته یک فوتبال کشور در خانه میزبان فولاد یزد و خونه به خونه بابل نیز در بازی خارج از خانه مهمان تیم قعرنشین فجر سپاسی شیراز است. به گزارش مازنداسپرت،، هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه یازدهم آذر ماه دو نماینده مازندران به مصاف حریفانی از […]

000تیم نساجی قائم شهر در لیگ دسته یک فوتبال کشور در خانه میزبان فولاد یزد و خونه به خونه بابل نیز در بازی خارج از خانه مهمان تیم قعرنشین فجر سپاسی شیراز است.

به گزارش مازنداسپرت،، هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه یازدهم آذر ماه دو نماینده مازندران به مصاف حریفانی از یزد و شیراز می‌روند.

این بازی‌ها که از ساعت ۱۴ برگزار می‌شود، تیم نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در حضور تماشاگران با تعصب میزبان تیم فولاد یزد است.

این بازی در حالی در قائم‌شهر برگزار می‌شود که تیم نساجی در بحران مالی به سر می‌برد و برخی از بازیکنان سرشناس و با تجربه این تیم در تمرینات شرکت نمی‌کنند.

در جدول رده‌بندی تیم نساجی قائم‌شهر با ۲۱ امتیاز در رده نهم و فولاد یزد نیز با ۱۳ امتیاز در مکان پانزدهم جای دارد.

در دیگر بازی هفته تیم بالانشین جدول لیگ خونه به خونه بابل دیگر نماینده مازندران نیز در بازی خارج از خانه مهمان تیم قعرنشین فجر سپاسی شیراز است.

خونه به خونه بابل با ۲۴ امتیاز در رده سوم و فجرسپاسی شیراز با پنج امتیاز در مکان هفدهم است.