واکنش رامسری ها به اظهارات جویباری ها/جناب مرتضی زاده!! آیا بازی دور رفت تیم های شهروند رامسر و جویبار خاطرتان هست؟!

به گزارش مازند اسپرت؛حواشی دیدار تیم های شهروند رامسر و شهروند جویبار بعد از این دیدار هم ادامه دار شد ، تا جایی که بعد از مصاحبه مدیرعامل تیم جویباری و پاسخ مسئولین رامسری ، اکنون اهالی رسانه رامسر را نیز وادار به دست به قلم شدن کرد . خبرنگار رامسری در خصوص حواشی ایجاد […]

02.3به گزارش مازند اسپرت؛حواشی دیدار تیم های شهروند رامسر و شهروند جویبار بعد از این دیدار هم ادامه دار شد ، تا جایی که بعد از مصاحبه مدیرعامل تیم جویباری و پاسخ مسئولین رامسری ، اکنون اهالی رسانه رامسر را نیز وادار به دست به قلم شدن کرد .

خبرنگار رامسری در خصوص حواشی ایجاد شده در لیگ برتر فوتبال مازندران دل نوشته ای را برای ما ارسال کرد که در ادامه میخوانید:

لیگ برتر فوتبال استان مازندران به روزهای حساس و سرنوشت ساز خود نزدیک می شود و در این حال حواشی هایی متعددی در بازیها رخ می دهد.

دیدار حساس شهروند رامسر و مقاومت جویبار در هفته ۱۶ ام مسابقات روز گذشته در رامسر برگزار و بنا به دلایلی نیمه تمام باقی ماند.

پیرو این اتفاقات حبیب مرتضی زاده مدیرعامل تیم شهروند مقاومت جویبار در گفت و گو با مازنداسپرت از برقرار نبودن امنیت جانی بازیکنانش سخن گفت که جای بسی تاسف دارد.

جناب اقای مرتضی زاده!!! آیا بازی رفت در شهر جویبار را به یاد دارید؟! آیا تخلفات تیم تان در بازی رفت را فراموش کرده اید؟! آیا ضرب شتم داوران و مسئولان برگزاری مسابقه توسط بازیکنان و هوادرانتان در دور رفت خاطرتان هست؟!
آیا جلوگیری از خروج بازیکنان شهروند رامسر از زمین مسابقه در جویبار توسط هوادارانتان را به یاد ندارید؟!
آیا بی احترامی به قانون و ضرب شتم عاملان اجرا قانون در جویبار یادتان هست؟!
آیا فحاشی رکیک مربی و سرپرست تان به تیم رامسر در جویبار یادتان هست؟!

همه ی این اتفاقات در بازی دور رفت این دو تیم  در جویبار رخ داد و هیچ سخن و حرفی از طرف عوامل تیم رامسر در رسانه ها منتشر نشد، حال مدیرعامل تیم شهروند جویبار در اخرین اظهارنظر خود از اتفاقات و صحبت هایی پرده برداشت که کاملا دروغ محض است.

جناب مرتضی زاده!! تیم شما از دقایق ابتدائی بدنبال ایجاد حاشیه بود و هیچگونه بی احترامی هم از سوی بازیکنان و هواداران رامسری به تیم شما صورت نگرفت.

آیا می توانید جو حاکم در زمین بازی رامسر را با جویبار مقایسه کنید؟!
با این بیانات شما جای تاسف بسیار است که اخلاق را فراموش کرده اید و با ایجاد جو رسانه ای دروغین سعی در مظلوم نشان دادن خود دارید.

در اواسط نیمه دوم و درحالیکه مهاجم جویبار در حالت تک به تک با دروازه بان رامسر قرار داشت، دروازه بان تیم میزبان توپ را مهار کرد ولی بازیکن جویبار با برخورد شدید و بی مورد خود با سنگربان شهروند رامسر آتش آغاز درگیری ها را شلعه ور کرد. درگیری ها بین بازیکنان دو تیم به شدت بالا گرفت و داور مسابقه نیز با اعمال جریمه سنگین و کارت قرمز مستقیم نسبت به دروازه بان تیم رامسر، وی را از زمین اخراج کرد.

درحالیکه جو زمین بسوی آرام شدن پیش میرفت داور وسط در حرکتی غیرقابل پیش بینی که در دنیای فوتبال اصلا دیده نشده، بجای ایجاد آرامش در زمین، محل را ترک و به سوی رختکن رفت. درگیری ها بین بازیکنان آرام شده بود و هیچ توهینی نیز به داور بازی نشد ولی عوامل برگزاری با ترک زمین بهانه دست تیم جویبار دادند.

رایزنی ها برای بازگشت داور برای قضاوت بازی ادامه داشت و بازیکنان جویباری نیز در صحت و سلامتی و بدون هیچ ضرب و شتم و بی احترامی در جلوی نیمکتشان اجتماع کرده بودند و سرانجام بعد از حدود ۲۰ دقیقه داور به زمین بازگشت ولی جویبار حاضر به ادامه بازی نشد و عوامل و بازیکنان جویباری آماده رفتن شدند و نه کسی جلویشان را گرفت و نه هواداری به آنها فحاشی کرد. با امنیت کامل زمین را ترک کردند و به سمت جویبار رهسپار شدند.

جناب مرتضی زاده مدیرعامل و عوامل محترم تیم شهروند مقاومت جویبار؛شما جویباری ها به پلهوانی و مردانگی و ما رامسریها به مهمان نوازی شهرت داریم.
آمدین رامسر و برخلاف بازی دوره رفت، با امنیت و آسایش در زمین حاضر شدید و بازی هم در حال جریان بود که بازیکن شما با برخوردی بی مورد عامل درگیری شد و سرانجام پس از کش و قوس های فراوان حاضر به ادامه بازی نشدید و زمین را ترک کردید و ما مهمان نوازی خود را به شما ثابت کردیم ولی در مصاحبه جنابعالی رنگ و بوی مردانگی و پهلوانی جویباری ها به چشم نمیخورد.

ما منتظر رای کمیته انظباطی می مانیم و قطعا بازیکنان و عوامل تیم شهروند هم تابع قوانین هستند و به آن احترام می گذارند.
لذا امیدوارم دیگر شاهد اینگونه صحبتها از سوی جنابعالی نباشیم و با این قبیل بیانات با آبروی رامسریها بازی نکنید.

ارسالی از محمدرضا جنت قربانی