در مراسم استقبال از قهرمانان اتفاق افتاد: کم‌توجهی مسولان بابلی به افتخار آفرینان جهانی کیک‌‌بوکسینگ!

مراسم استقبال از قهرمانان ورزشی رشته کیک‌بوکسینگ پشت درهای بسته استادیوم آزادی بابل و با عدم حضور برخی از مسئولان شهری برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت؛مراسم استقبال از افتخار آفرینان بابلی، آرزو مقدوری نخستین داور زن برگزیده سازمان جهانی IFMA و امیرحسین اکبری دارنده مدال برنز مسابقات جهانی روسیه در رشته کیک‌بوکسینگ، برگزار […]

0200مراسم استقبال از قهرمانان ورزشی رشته کیک‌بوکسینگ پشت درهای بسته استادیوم آزادی بابل و با عدم حضور برخی از مسئولان شهری برگزار شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛مراسم استقبال از افتخار آفرینان بابلی، آرزو مقدوری نخستین داور زن برگزیده سازمان جهانی IFMA و امیرحسین اکبری دارنده مدال برنز مسابقات جهانی روسیه در رشته کیک‌بوکسینگ، برگزار شد .

این مراسم  در حالی با حضور پرشور مردم ورزش دوست بابل، همراهی مسئولان فدراسیون کیک‌بوکسینگ و علی شکری‌پور، ریاست شورای اسلامی شهرستان بابل برگزار شد که این افتخار‌آفرینان با  درهای بسته‌ مجموعه ورزشی آزادی مواجه شدند و با وجود دعوت رسمی از مسئولان جز تعداد اندکی حضور نداشتند.

آرزوی مقدوری، نخستین بانوی محجبه و داور رشته کیک‌بوکسینگ با گله از عدم حمایت مسئولان اظهار کرد: به لطف دوستان  همیشه شرایطی ایجاد می‌شود بدن خسته  و دل تنگ ما با ورود به شهر، خسته‌تر و دلشکسته‌‌تر می‌شویم.

وی با  اشاره به تلاش‌های امیرحسین اکبری افزود: قهرمانان عزیز ما همچون امیرحسین اکبری، با دست و پای شکسته پرچم سه رنگ  ایرانمان را به اهتزاز در‌می‌آورند و مانند شیر در رینگ می‌جنگند اما عنایت مسولان به این شکل است.

مقدوری با بیان پای‌بندی زنان ورزشکار ایرانی به حجاب اسلامی تصریح کرد: ما بر خلاف قوانین سازمان جهانی، تنها برای ارائه تصویری مقتدرانه از بانوان مسلمان  ایرانی پا به رینگ می‌گذاریم، آیا این مراسم تجلیل شایسته از ماست ؟

این قهرمان مسابقات تاپ کیک بوکسینگ بین قاره‌ای اروپا و آسیا با قدردانی از  حمایت همیشگی همشهریان  اظهار داشت: شما با دست‌های خالی همیشه دل ما ورزشکاران را گرم کرده‌اید. من دست تک‌تک شما عزیزان را که محبت کرده‌اید و به استقبالمان آمدید  می‌بوسم و  پیش‌رویتان تعظیم می‌کنم.

وی با اشاره به عدم برگزاری مراسم در استادیم آزادی ادامه داد: فقط امیدوارم صدای من به گوش مسئولانی برسد که امروز نیستند و ندیدند که ورزشگاهی که  توسط امثال من و امیرحسین اکبری پر آوازه شده، به روی ما بسته است .

این بانوی ورزشکار گفت: حمایت از ورزشکاران تنها در زمان انتخابات نیست، من امروز نیازمند حمایت مسئولان هستم، آن هم حمایت معنوی نه مالی، من خود اسپاسنر و حامی تمام ورزشکاران خواهم بود.

در ماه‌های اخیر اعلام عدم رضایت قهرمانان بابلی در رشته‌های مختلف داد مسئولان ارشد شهرستان بابل از جمله امام‌جمعه این شهر و یکی از نمایندگان مجلس را در آورده است اما همچنان انصار آری با توجه به مشکلات بسیار در مدیریت ورزشی و عدم حمایت مطلوب از ورزشکاران قهرمان همچنان بر مسند این مسئولیت نسشته است و امروز با وجود حضور ایشان به عنوان عالی‌ترین مقام مسئول ورزشی شهرستان بابل باز درهای استادیوم آزادی به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب بسته بود و ورزشکاران قهرمان بابلی پشت درهای این ورزشگاه مراسم استقبال را برگزار کردند که مایه تاسف دارد.