در پی ایجادحواشی در لیگ برتر مازندران/سرپرست تیم شهروند رامسر: جویباری ها منتظر بهانه بودند تا جو بازی را متشنج کنند!

 از هفته شانزدهم سوپرلیگ مازندران دیدار تیم های شهروند رامسر و شهروند جویبار که در رامسر برگزار میشد، نیمه تمام ماند. درهمین ارتباط، امیدرضا رستمیان سرپرست تیم شهروند رامسر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در واکنش به صحبت های مدیرعامل تیم جویبار، گفت:با توجه به وقایع بازی رفت، ما از اول نیز از […]

4 از هفته شانزدهم سوپرلیگ مازندران دیدار تیم های شهروند رامسر و شهروند جویبار که در رامسر برگزار میشد، نیمه تمام ماند.

درهمین ارتباط، امیدرضا رستمیان سرپرست تیم شهروند رامسر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در واکنش به صحبت های مدیرعامل تیم جویبار، گفت:با توجه به وقایع بازی رفت، ما از اول نیز از این اتفاق ترس  داشتیم و به همین منظور دو عدد ماشین نیروی انتظامی و ماشین هلال احمر و  دوعدد آمبولانس را اماده کردم تا آنها بهانه ای نداشته باشند چون جویباری ها  دنبال کوچکترین بهانه بودند با توجه به مسایلی که در بازی رفت بوجود آورده بودند جلوی ماشین را گرفتند

مدیر عامل تیم شهروند جویبار نیز میداند که ما چهل دقیقه منتظر ماندیم تا سرانجام ناظر، بازی را تعطیل کرد  و این ها به ما حمله ور شدند ولی به هرحال شانس آوردیم که فرار کردیم.

وی ادامه داد :در بازی امروز و در دقایق ۶۵تا۷۰بازی بود که یک خطا شدید روی دروازبان ما انجام شد و داور خطا گرفت بعد دروازبان ما با آن بازیکن درگیر و سپس  اخراج  شد. بعد ازاین صحنه من  به داور اعتراض کردم و بدون آنکه هیچ توهینی بکنم  به او گفتم قرآن بیاور اگرمن چنین کاری کرده باشم  داور گفت اینها اعتراض کردند و سپس بسوی رختکن رفت.

رستمیان افزود :من به ناظر بازی گفتم بگویید بیاید و الکی جو را بهم نریزید. سپس نزد تیم جویبار رفتم و به عوامل اجرایی مسابقه گفتم  به آنها  قول  بدهید تا خدایی ناکرده کسی به آنها بی احترامی نکند. بعد از نیم ساعت رییس اداره ورزش رامسر با آنها صحبت کرد داورها  به زمین آمدند و جویباری ها که از اول هم دنبال حاشیه سازی بودند، گفتند ما بازی نمیکنیم داور حدود ده دقیقه متتظرماند بعد هم خدا شاهده نمیدانم چرا مسئولین شهروند جویبار چنین حرفی زدند  ولی خودم آنجا ماندم و  هیچ بی احترامی به تیم جویبار نشد. همه ی عوامل تیم جویبار با ماشین های شخصی خود به جویبار بازگشتند و  مدیر عاملشان ازمن تشکر کردو به رختکن رفت. تعدادی از پیشکسوتان  با داور بد صحبت کردند ولی هیچ مشکل امنیتی بوجود نیامد و این را ناظر بازی نیز می تواند شهادت دهد.

سرپرست تیم رامسر در ادامه صحبت هایش گفت :اگر میخواستیم رفتاری که آنها با ما در جویبار انجام دادند را تکرار کنیم ، دوعدد ماشین نیروی انتظانی شامل چهارنفر کادری وچهارنفر سرباز را  نمیگفتیم که بیایند.  هیچ مشکل امنیتی نبود زیرا تمام مسئولان ما در بازیها حضور دارند. ازسوی تیم ما کوچکترین به بی احترامی  به تیم شهروند جویبار نشد فقط دروازبان ما یک درگیری مختصر با  بازیکنی که روی او خطاکرد، داشت. اما بیرون زمین هیچ اتفاقی نیوفتاد.

او در ادامه به ادعای مسئولین تیم شهروند جویبار درمورد به جنجال کشیده شدن بازی از سوی رامسری ها واکنش نشان داد وگفت:واقعا متاسفم که چنین حرفی را به زبان می آورند و آدم را از این فوتبال دلسرد می کنند.

وی در ادامه از مسئولین هیئت فوتبال مازندران خواست تا درمورد بازی عادلانه قضاوت کنند و حق را به حقدار بدهند تا به روح ورزش آسیبی نرسد.

او مصاحبه خود را این گونه به پایان رساند و گفت:تنها هدفم این است که بازیکنانم خوشحال باشند و تفریح کنند. نتیجه گرفتن به هر قیمتی را دوست ندارم.