زمان بازی والیبال معوقه کاله مازندران و شهرداری تبریز به‌زودی اعلام می‌شود

نماینده فدراسیون والیبال در لیگ برتر گفت: سازمان لیگ فدراسیون والیبال در مورد زمان بازی معوقه کاله و شهرداری تبریز تصمیم‌گیری کرده و زمان آن به تیم‌ها اعلام می‌شود. به گزارش مازند اسپرت،، بارش شدید برف طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه گذشته نه تنها مشکلات زیادی در زندگی و معیشت مردم ایجاد کرد بلکه در […]

2نماینده فدراسیون والیبال در لیگ برتر گفت: سازمان لیگ فدراسیون والیبال در مورد زمان بازی معوقه کاله و شهرداری تبریز تصمیم‌گیری کرده و زمان آن به تیم‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت،، بارش شدید برف طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه گذشته نه تنها مشکلات زیادی در زندگی و معیشت مردم ایجاد کرد بلکه در بخش ورزشی نیز یک دیدار مهم لیگ برتر در آمل لغو شد.

در نخستین روز برفی هفته گذشته هفته هشتم دور رفت مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام شهدای منا با دیدار خانگی کاله مازندران و شهرداری تبریز در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) قرار بود برگزار شود که با نظر نماینده و ناظر فدراسیون والیبال بازی به زمان دیگری موکول شد.

با توجه به سرمای بیش از اندازه هوا، بارش سنگین برف و بروز مشکلات در تأمین برق سالن پیامبر اعظم (ص) دیدار دو تیم کاله مازندران و شهرداری تبریز با توجه به حضور دو تیم در محل مسابقه برگزار نشد.

این مهم با درخواست مسؤولان و بازیکنان دو تیم کاله و شهرداری تبریز به همراه موافقت سازمان لیگ فدراسیون والیبال انجام شد.

نماینده فدراسیون والیبال والیبال، در گفت‌وگویی، اظهار کرد: نمی‌خواستیم دیدار دو تیم شهرداری و کاله در آمل لغو شود.

خلیل یگانه‌مجد افزود: می‌خواستیم دیدار هفته هشتم لیگ برتر بر اساس برنامه فدراسیون والیبال در ساعت مورد نظر به میزبانی آمل برگزار شود هر چند دو تیم در محل مسابقه حاضر بوده و آمادگی لازم برای آغاز بازی را داشتند.

وی با اعلام اینکه شرایط نامساعد جوی و بارش برف، کاهش دمای هوا طی بارش برف از روز قبل بازی در مازندران و قطعی برق قبل آغاز بازی باعث این تصمیم شد، بیان کرد: بارش شدید برف قطع شدن آب، برق و گاز را منجر شده و شرایط برای برگزاری مسابقه ایجاد نشده بود.

نماینده فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: اگر بر اساس قوانین و آئین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال در مورد این بازی تصمیم‌گیری می‌شد باید ۲۴ ساعت بعد دیدار هفته هشتم به میزبانی کاله مازندران برگزار می‌شد ولی بر اساس کارشناسی‌های انجام شده در ۲۴ ساعت آینده هم امکان برگزاری این دیدار مقدور نبود.

این مسؤول تصریح کرد: با پیشنهاد مسؤولان دو تیم و توافق آنها مبنی بر مهیا شدن شرایط جوی برای بازی دو تیم، فدراسیون والیبال و سازمان لیگ هم نظر موافق داشتند.

یگانه‌مجد بیان کرد: بازی دو تیم در زمان مناسب با توافق مسؤولان آنها در آینده دوباره به میزبانی آمل برگزار می‌شود و سازمان لیگ فدراسیون والیبال در مورد زمان بازی معوقه کاله و شهرداری تبریز تصمیم‌گیری کرده و زمان آن به تیم‌ها اعلام می‌شود.